۳ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۱۲

خداداد عزیزی:

داوری لیگ دسته اول شرایط خوشایندی ندارد/ماجرای ساعت داور

داوری لیگ دسته اول شرایط خوشایندی ندارد/ماجرای ساعت داور

آبادان- سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: موضوع داوری در لیگ دسته اول شرایط و حدود خوشایندی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، خداد عزیزی شامگاه یکشنبه پس از شکست تیمش مقابل تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی در اختیار تیم صنعت نفت آبادان بود و فکر می کنم این تیم ما را مدت زمان ۷۵ دقیقه تحت فشار قرار داد.

وی افزود: در ۷۵ دقیقه بازی بازیکنان تیممان موقعیت های مهمی به نفتی ها ندادند؛ فقط همان ضربه ایستگاهی اشتباه کردند که منجر به گلزنی شد.

سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: تیم ما در موضوع فنی، حرفی برای گفتن نداشت، در حالی که توقع ما بیشتر بود.

عزیزی در خصوص بازی های آینده تیم شهرداری تبریز تصریح کرد: دو بازی دیگرمان با تیم هایی که بالای جدول هستند، است. با پاس در خانه و پس از آن نیز با مس رفسنجان و سپس به مصاف تیم های پائین جدولی می رویم.

وی بیان کرد: در روزهای گذشته با رئیس سازمان لیگ صحبت کردم که در موضوع داوری لیگ دسته اول، شرایط و حدود خوشایندی ندارد. روز جمعه گذشته که شبکه تلوزیونی ورزش بازی ها را پخش می کرد اکثر بازی ها مشکل داوری داشت.

سرمربی تیم شهرداری تبریز تصریح کرد: داوری امروز مشکل خاصی نداشت ولی موضوع جالبی که مشاهده کردم؛ داور آمده بود کنار زمین و از داور چهارم می پرسید «چقدر از زمان بازی گذشته است» و سپس داور چهارم این سئوال را از داور کنار پرسید، در واقع از یکدیگر می پرسیدند چقدر زمان بازی گذشته است.

عزیزی در همین خصوص ادامه داد: اولین بار در زندگی ورزشی ام بود که دیدم داور وسط از داور چهارم میزان سپری شدن بازی را از داور کنار پرسید. حتی ناظر بازی نیز شاهد این اتفاق بود.

وی با اشاره به وقت اضافه نیمه دوم ابراز کرد: با توجه به اینکه پنج تعویض انجام شد؛ ولی داور فقط چهار دقیقه زمان اضافی را در نظر گرفت.

سرمربی تیم شهرداری تبریز یادآور شد: شاید ساعت هایی که کمیته داوران می دهند جنسش خوب نیست و یا از طریق گرد و غبار شن وارد ساعت شده بود. شاید ساعت ها در آبادان هنگامی که هوا سرد می شود از کار می افتند.

عزیزی عنوان کرد: داور برای تعیین وقت اضافه فقط مانده بود که از من نیز میزان دقیق آن را سئوال کند؛ در صورتی که چنانچه سئوال می کرد به وی زمان بازی را اعلام می کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، خداد عزیزی مورد تشویق و استقبال پرشور هواداران آبادانی قرار گرفت که وی نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

تیم شهرداری تبریز هم اکنون با کسب ۱۷ امتیاز در رده هفتم گروه «ب» لیگ دست اول کشور قرار دارد.

کد خبر 2504324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha