۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۱۷

حجت الاسلام عرب پور:

هراس دشمنان از قدرت نظامی ایران/اقتصاد مقاومتی راه حل رفع مشکلات

هراس دشمنان از قدرت نظامی ایران/اقتصاد مقاومتی راه حل رفع مشکلات

کرمان – امام جمعه موقت کرمان به قدرت نظامی ایران اسلامی و برگزاری مانورهای نظامی اشاره کرد و گفت: دشمنان از این ظرفیت و توان نظامی ایران اسلامی دچار هراس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به نزدیک شدن به ایام فاطمیه ابراز داشت: بانوی بزرگ اسلام (س) بهترین الگو برای بانوان جهان است.

وی با اشاره به اینکه حضورت فاطمه (س) باعث شد که نبوت در مسیر صحیح امامت و ولایت قرار گیرد، افزود: ایام فاطمیه در نوروز نیز ادامه دارد و باید مراقب باشید که حرمت این ایام حفظ شود.

حجت الاسلام عرب پور آراستگی و پاکیزگی را از جمله ویژگی های افراد مومن دانست و گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید «لباس تقوا بهترین لباس و پوشش است».

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) مبنی بر اینکه «زمانی که یکدیگر را می‌بینید و یا به‌ مهمانی می‌روید لباس خوب بپوشید و مانند خالی بر گونه‌ها زیبا باشید» افزود: آراستگی با تجمل گرایی و اسراف متفاوت بوده و تجمل گرایی بدین معناست که انسان از دارایی های خود استفاده نادرست کند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تحریم های اعمال شده علیه ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن تصور می کرد که با اعمال فشارهای اقتصادی ناعادلانه می تواند ملت ایران را از انقلاب دور کند اما با مشاهده پشتیبانی و حمایت های همیشگی مردم از رسیدن به این هدف خود مایوس شد.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه تحریم ها از زمان پیروزی انقلاب علیه ایران اسلامی آغاز شده و تا امروز نیز ادامه دارد، ابراز داشت: تحریم های اعمال شده در زمان بحث های هسته ای شدت یافته است.

وی تصریح کرد: عده ای گمان می کردند تحریم ها مربوط به مسائل هسته ای است و با مذاکره می توان به تحریم ها پایان داد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: در کنار انجام مذاکرات باید اصول اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کنیم.

وی اقتصاد مقاومتی را به معنای تکیه بر ظرفیت های داخلی دانست و بیان داشت: با تقویت اقتصاد مقاومتی می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع کرد.

امام جمعه موقت کرمان در پایان به قدرت نظامی ایران اسلامی و برگزاری مانورهای نظامی اشاره و تصریح کرد: دشمنان از این ظرفیت و توان نظامی ایران اسلامی دچار هراس هستند.

کد خبر 2507730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha