۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸

سرهنگ رضایی:

اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی ۱۹ اسفند برگزار می شود

اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی ۱۹ اسفند برگزار می شود

قزوین- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: اختتامیه نخستین دوره جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی ۱۹ اسفندماه جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا رضایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های استان گفت: اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در سالن شهدا ستاد فرماندهی استان قزوین (واقع در دروازه رشت) برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با رویکردهای برگزاری این جشنواره بیان کرد: این جشنواره با هدف استفاده از ظرفیت گسترده رسانه ها برای ایجاد و توسعه امنیت عمومی در جامعه برگزار می شود که در این بین بیش از ۱۰۰ اثر توسط اصحاب رسانه و قلم به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

سرهنگ رضایی در رابطه با بخش های این آثار گفت: مجموع آثار ارسالی به این جشنواره شامل بخش های متنوع خبر، گزارش و مصاحبه است که با داورهای انجام شده در مراسم اختتامیه از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: امیدواریم از رهگذر برگزاری جشنواره هایی از این دست و افزایش حفظ و گسترش تعامل با رسانه های بتوانیم از نقش رسانه ها در راستای پیشگیری اجتماعی و ارتقا امنیت استان استفاده کنیم.

کد خبر 2511300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha