۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۱۱

کارخایی به مهر خبر داد:

وزیر کار پنج پروژه را در استان سمنان کلنگزنی و افتتاح می کند

وزیر کار پنج پروژه را در استان سمنان کلنگزنی و افتتاح می کند

شاهرود – مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان در تشریح سفر وزیر کار و امور اجتماعی به این استان گفت: افتتاح سه طرح عمرانی و کلنگزنی دو پروژه از جمله برنامه های ربیعی است.

ایرج کارخایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به سفر دو روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان سمنان، اظهار داشت: علی ربیعی ساعت ۱۴امروز در راس هیئتی وارد فرودگاه شاهرود می شود.

وی افزود: بازدید از مجموعه البرز شرقی و معادن طزره شهرستان دامغان و حضور در جلسه موثران شهرستان شاهرود از جمله برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان است.

این مسئول در تشریح برنامه های ربیعی در شهرستان سمنان نیز، توضیح داد: وزیر کار صبح فردا در جلسه کارگروه اشتغال استان و جلسه کمیته سرمایه گذاری استان در محل استانداری حضور خواهد داشت.

کارخایی تصریح کرد: افتتاح زمین کارگران استان سمنان و افتتاح ساختمان اداری سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان استان از دیگر برنامه های وی در سمنان است.

وی ادامه داد: مهدیشهر مقصد بعدی وزیر کار است و وی با دیدار از استراحتگاه کشوری کارگران و سپس شرکت در آئین کلنگ زنی ساختمان تامین اجتماعی شهرستان سرخه راهی گرمسار می شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان در تشریح برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان گرمسار نیز گفت: نشست با مدیران بخش تعاونی گرمسار، کلنگ زنی مجموعه فرهنگی کارگران ایوانکی از دیگر برنامه های ربیعی همزمان با عصر فردا هستند.

کارخایی، حسن ختام سفر ربیعی به استان سمنان را افتتاح پروژه ۴۹واحدی در ایوانکی دانست و ابراز داشت: وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی غروب فردا با افتتاح این پروژه مختص به معلولان به سفر دو روزه خود به استان سمنان پایان می دهد.

علی ربیعی سومین وزیر دولت تدبیر و امید است که در ماه های اخیر برای بازدید از بخش های مختلف سمنان وارد این استان می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2515983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha