۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸

ربيعی در گفتگو با مهر:

۴۰ هزار ميليارد ریال اعتبار برای اجرای طرح تكاپو اختصاص یافت

۴۰ هزار ميليارد ریال اعتبار برای اجرای طرح تكاپو اختصاص یافت

دامغان- وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح تكاپو خبر داد و گفت: يكی از اقدامات مثبت مجلس اختصاص ۴۰ هزار ميليارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های توليدی بزرگ در قالب بنگاه های كوچك است.

علی ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اجرای طرح تکاپو برای نخستین بار طی سال ۹۴ در استان سمنان اظهار داشت: این طرح مبتنی بر مطالعات محلی و بر اساس ظرفیت های شغلی و بنگاه های متوسط و زنجیره ای و تولیدی در این استان و برای نخستین بار اجرا می شود.

وی با بیان اینکه دولت تمام سعی و تلاش خود را در تقویت اشتغال به کار می گیرد تصریح کرد: حمایت از طرح بنگاه های کوچک و مشاغل خانگی از مهمترین برنامه های دولت است که در سال ۹۴ به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به آن توجه خواهد داشت.

ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید در معادن طزره دامغان

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید خود از شرکت زغال سنگ البرز شرقی در شاهرود و معدن طزره دامغان خاطرنشان ساخت: با برنامه ریزی های پیش بینی شده یک هزار و شغل جدید طی سال آینده در این معادن ایجاد می شود.

ربیعی، معادن طزره را خوب و قابل گسترش توصیف کرد و افزود: باید به خوبی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این معاون استفاده و به تقویت اشتغال در آن ها کمک کنیم و نیروهایی که برای این معادن جذب می شوند از شهرستان های دامغان و شاهرود خواهد بود.

اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل استخر مجموعه ورزشی کارگران دامغان

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به تامین اعتبار برای تکمیل استخر مجموعه ورزشی کارگران شهرستان دامغان اشاره و اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان تنها یک استخر دارد تکمیل هر چه زودتر این مجموعه از نیازهای اساسی منطقه است.

ربیعی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار بدین منظور در نظر گرفته ایم و در سال آینده نیز اعتباراتی با هدف تکمیل هر چه زودتر استخر مجموعه ورزشی کارگران شهرستان دامغان اختصاص خواهیم داد.

وی تصریح کرد: این وزارتخانه تمام سعی و تلاشش بر این است که خدمات مطلوب و در خور شان کارگران ارائه دهد که ایجاد مجموعه های کارگران نمونه ای از آن است.

ربیعی گفت: امیدواریم در سفر به استان سمنان و برگزاری جلسات مختلف بتوانیم تصمیمات خوبی با هدف کمک به قشر کارگری و ایجاد اشتغال و حمایت از واحده های کارگری و معدنی اتخاذ کنیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از روز چهارشنبه در راس هیئتی به استان سمنان سفر کرده است طی حضور دو روز خود در استان به مسائل و مشکلات طرح ها و برنامه های حوزه وزراتخانه مطبوع خود خواهد پرداخت.  

کد خبر 2516745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha