۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹

آخرین وضعیت آب و هوا و راه‌های استان بوشهر؛

تداوم بارندگی پراکنده تا دوشنبه در بوشهر/ ترافیک روان در استان

تداوم بارندگی پراکنده تا دوشنبه در بوشهر/ ترافیک روان در استان

بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارندگی‌های استان بوشهر تا فردا ادامه دارد و از فردا شاهد کاهش بارندگی خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد بارندگی‌های خوبی در سطح استان بوده‌ایم و تقریبا همه نقاط استان تحت تاثیر این بارندگی‌های قرار داشته است.

پیام مساعدی اضافه کرد: بارندگی‌ها امروز و فردا نیز در استان بوشهر ادامه خواهد شد و از فردا بعد از ظهر شاهد کاهش ابرها از شمال استان خواهیم بود و این سامانه به تدریج از استان خارج می شود.

وی با بیان اینکه رو سه‌شنبه هوای صاف و خوبی را در استان پیش رو خواهیم داشت، تصریح کرد: بارش‌های ذکر شده به صورت رگبار و پراکنده خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر همچنین از کاهش دمای هوای استان بوشهر از فردا خبر داد و بیان داشت: از آخر وقت امشب شاهد وزش باد نیز در استان خواهیم بود.

ترافیک روان در سطح راه‌های استان بوشهر

رئیس پلیس راه استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون ترافیک روانی را در سطح استان بوشهر شاهد هستیم و وضعیت راه‌های استان بوشهر مطلوب است.

سرهنگ جابر پاپری از استقرار نیروهای پلیس در سطح راه‌های استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: طرح نوروزی تا ۱۴ فروردین در جاده‌های استان بوشهر اجرا می شود.

وی تاکید کرد: تلاش‌های ویژه‌ای برای بهبود تردد در سطح استان صورت گرفته است و امیدواریم با رعایت قوانین و مقرارات توسط رانندگان، شاهد سالی خوب در زمینه سفرها باشیم.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر از نقاط پرتردد کشور در ایام نوروز است که لازم است که مسافران نوروزی و همچنین هم‌استانی‌های عزیز با توجه به این وضعیت، با رعایت صبر و حوصله رانندگی کنند.

کد خبر 2522191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha