۸ فروردین ۱۳۹۴، ۲۳:۰۱

پیام صادقیان:

تابع تصمیمات کادر فنی و باشگاه هستم/ قصد بی‌احترامی نداشتم

تابع تصمیمات کادر فنی و باشگاه هستم/ قصد بی‌احترامی نداشتم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اخراجش از سوی کادر فنی گفت: هرگز قصد سرپیچی از تصمیمات مربیانم را نداشتم و از دستورات آن‌ها سرپیچی نکردم.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیام صادقیان درباره اتفاقات تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس و اخراج از این تیم  گفت: در تمرینی که داشتیم سرمربی تیم تاکید کرده بود فقط یک یا دو ضرب به توپ ضربه بزنیم اما در صحنه ای به خاطر اینکه ذاتا بازیکن تکنیکی هستم و عادت کردم پابه توپ حرکت کنم ناخودآگاه بیشتر از دو سه بار به توپ ضربه زدم و این موجب ناراحتی آقای درخشان شد و از من خواست به تمرین ادامه ندهم.

وی افزود: در این‌باره تاکید می کنم هرگز  قصد سرپیچی از دستورات سرمربی تیم را نداشتم و خدای ناکرده نمی خواستم با نادیده گرفتن برنامه های فنی کادرفنی بی احترامی کرده باشم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در هفته های اخیرجایی در ترکیب اصلی تیم نداشتم و حتی در برخی بازی ها 90 دقیقه روی نیمکت تیم نشستم اما برای من نتیجه گرفتن و موفقیت تیم پرسپولیس و شادی هواداران مهم بود و دیدید که هیچ مصاحبه ای نداشتم و هرگز ابراز ناراحتی نکردم چون نمی خواستم مشکلی ایجاد کنم و به تصمیمات کادرفنی احترام گذاشتم.

صادقیان در پایان اظهار داشت: هرگز قصد سرپیچی از تصمیمات مربی را نداشتم و یاد گرفته ام همواره و در هر شرایطی به تصمیمات مربیانم احترام بگذارم. لازم دیدم این حرف ها را بیان کنم و تابع تصمیمات کادرفنی و باشگاه هستم.

کد خبر 2524109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha