۱۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳

مظفری در گفتگو با مهر مطرح کرد:

تشکیل ۲۲۲ پرونده طی کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه

تشکیل ۲۲۲ پرونده طی کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه

کرمانشاه- معاون ادارهکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از تشکیل ۲۲۲پرونده طی کشیک نوروزی(۱۵ اسفند ۹۳ تاکنون) تعزیرات حکومتی استان خبرداد.

شاهپور مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعداد پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان از ابتدای اجرای طرح نظارت نوروزی گفت: ادراه کل تعزیرات حکومتی در راستای اجرای سیاست‌های سازمانی که دارد از ۱۵ اسفند ۹۳ طرح کشیک نوروزی خود را  در دو مرحله آغاز کرده است که مرحله اول آن از ۱۵ اسفند ۹۳ تا پایان سال و مرحله دوم نیز از ابتدای سال ۹۴ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۴ ادامه دارد.

وی افزود: طی نظارتهای صورت گرفته توسط گشت‌های سیار و مشترک با سایردستگاه‌های نظارتی، بازرسی‌های اتحادیه‌ها و گزارشات مردمی از ابتدای اجرای طرح کشیک نوروزی یعنی ۱۵ اسفند ۹۳ تا کنون حدود ۲۲۲ پرونده تشکیل شده است.

صدور ۱۷۲ میلیون ریال قرار محکومیت

رئیس ستاد کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۱ پرونده رسیدگی و قرار محکومیتی به میزان ۱۷۲ میلیون و ۲۵۷ هزار و۲۰۰  ریالبرای آنها صادر شده است.

مظفری از وصول ۹۶ میلیون و ۳۱۳ هزار ریال محکومیت صادر شده خبرداد.

وی به تفکیک پرونده‌ها در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: از ۲۲۲ پرونده متشکله ۲۰۷ پرونده مربوط به کالا و خدمات بوده که ۱۳۶ پرونده آن رسیدیگ شده است.

معاون تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، ۱۱ پرونده را مربوط به حوزه بهداشت عنوان کرد که تاکنون سه پرونده آن مورد رسیدگی قرار گرفته و هشت پرونده دیگر نیز در دست اقدام و رسیدگی است.

وی افزود: پرونده‌های باقیمانده نیز پس از اعلام نظر کارشناسان مربوط به حوزه بهداشت و درمان رسیدگی و رای آن صادر خواهد شد.

معاون تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل دو پروند مربوط به سایر موارد چون قاچاق کالا خبرداد.

مظفری از تشکیل دو پرونده مربوط به رستوران‌ها خبرداد که مورد جریمه نقدی قرار گرفته و متعهد به عدم تکرار تخلف شده‌اند.

وی تصریح کرد: در بحث رسیدگی به رستوران ها طی گشت‌های  مشترک با ادراه بهداشت و سایر دستگاه‌های نظارتی به صورت مستمر نظارت صورت می‌گیرد.

تخلفی در حوزه پایانه های مسافربری نداشتیم

مظفری از نظارت مستمر بر پایانه های مسافربری و اماکن  خبرداد و گفت: خوشبختانه در این مورد نیز اضافه دریافتی از مسافرین رخ نداده و پرونده ای تشکیل نشده بود.

رئیس ستاد کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، هم‌چنین از نظارت بر پارکینگ‌ها و اماکن گردشگری و اقامتی خبرداد.

وی گفت: طی کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی استان یک شعبه ثابت در اداره کل تعزیرات حکومتی استان و دو شعبه سیار هم در سطح شهر آماده دریافت شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردم و میهمانان نوروزی است.

قیمت مرغ به ۶۵۶۰ تومان کاهش یافت/شیفت بنید کشتارگاهها برای تامین نیاز بازار

مظفری از رصد توزیع میوه و همچنین مرغ خبرداد و گفت: در بحث توزیع میوه یکی دو روز با چالش مواجه بودیم که با رصدهای صورت گرفته رفع شد. هم‌چنین در بحث مرغ نیز امروز با کاهش قیمت مرغ گرم مواجه شده و هرکیلو مرغ گرم به قیمت شش هزار و ۵۶۰ تومان به فروش می‌رسد.

معاون تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، علت پایین بودن قیمت مرغ طی نوروز امسال در استان را شیفت گذاشتن کشتارگاه ها عنوان و تصریح کرد: سال گذشته شیفت نداشتیم و امسال طی جلساتی که با ستاد تنظیم بازار استان گذاشته شد برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ این اقدام انجام شده و خوشبختانه گوشت مرغ با قیمت مناسبی طی نوروز عرضه شد.

وی تصریح کرد: طی چند روز باقیمانده از تعطیلات تقاضای گوشت مرغ مقداری بالاست و به این منظور کشتارگاه ها شیفت بندی شده تا عرضه متناسب با تقاضا انجام شود.

مظفری با اشاره ه به اجرای ماده ۷۲ قانون نظام صنفی در سال ۹۳ برای اولین، اجرای آن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از زمان اجرای این ماده قانونی و واگذاری نظارت بر اصناف به بازرسین اتحادیه‌ها شاهد کاهش چشمگیر پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی استان بودیم.

معاون تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، گفت: برای اجرای این طرح هر هفته تعزیرات حکومتی کلاسهای آموزشی را در این زمینه برای دستگاه‌های نظارتی برگزار کرده و در نتیجه آن شاهد کاهش چشمگیر پرونده های وردی  بودیم.

کاهش ۵۰ درصدی پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی استان طی سال ۹۳

وی تصریح کرد: سال‌های گذشته بیش از ۳۰ هزار پرونده ورودی داشتیم و امسال در پایان سال ۹۳ تنها ۱۲ هزار و ۸۶۸ پرونده وردی داشتیم که کاهش ۵۰ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد و تا کنون نیز ۱۲ هزار و ۷۱۶ پرونده آن رسیدگی شده است.

مظفری یادآور شد: کاهش ورودی پرونده های تعزیرات حکومتی و سیرتخلفات در کشور بنا به اعلام مراجع رسمی ۳۰ درصد بوده و این رقم در استان کرمانشاه ۵۰ درصد است که جای تقدیر از مردم، صنوف و دستگاه‌های نظارتی دارد و نشان از همدلی و همراهی همه در اجرای این طرح است.

معاون تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در پایان پیامک ۳۰۰۰۹۶۵۱ تعزیرات حکومتی استان را برای اعلام، تخلفات، پیشنهادات و انتقادات مردم و میهمانان نوروزی اعلام کرد.

 

 

کد خبر 2525308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha