۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱:۲۲

هفته بیست و نهم لالیگا؛

پیروزی دشوار بارسلونا در زمین سلتاویگو/ از گلزنی مسی خبری نبود

پیروزی دشوار بارسلونا در زمین سلتاویگو/ از گلزنی مسی خبری نبود

صدرنشین رقابتهای فوتبال لالیگای اسپانیا به سختی از سد سلتاویگو گذشت تا فاصله خود را با رئال مادرید بار دیگر به ۴ امتیاز افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و نهم رقابتهای لالیگای اسپانیا در زمین سلتاویگو به میدان رفت که در پایان دیداری سخت و حساس توانست با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان سختکوش خود عبور کند تا جایگاهش در صدر جدول رده بندی مستحکم‌تر شود.

در نیمه اول این بازی تیم بارسلونا نتوانست بازی خوبی را ارایه کند و با وجود اینکه مسی، سوارز و نیمار را در خط حمله در اختیار داشت موقعیت‌های آنچنانی را خلق نکرد. در عوض سلتاویگو هر چه از این نیمه گذشت بر بازی مسلط شد و حتی یک بار دروازه بارسا را باز کرد که داور آن را آفساید گرفت.

در نیمه دوم شرایط بازی تا حدی تغییر یافت و این بارسا بود که تهاجمی ظاهر شد. در شروع این نیمه نیمار دروازه سلتا را گشود اما کمک داور این بار گل بارسا را آفساید گرفت. در دقیقه ۷۳ بود که بارسلونا به گل رسید. جرمی متئو روی ارسال مسی روی تیر دوم با ضربه سر دروازه حریف را گشود تا بارسا در شبی سخت به بردی نزدیک و ارزشمند دست یابد.

این پیروزی جمع امتیازات بارسلونا را به عدد ۷۱ رساند تا اختلاف این تیم با رئال مادرید بار دیگر به ۴ امتیاز افزایش یابد. نکته جالب این دیدار ناآمادگی لیونل مسی بود که البته با پاس گلی که داد تاثیرگذاری خود را بار دیگر نشان داد. ستاره بارسا در دقیقه 90 یک فرصت تک به تک را خراب کرد تا در سومین بازی متوالی گلزنی نکند. قبل از این صحنه اورلانا از سلتاویگو اخراج شده بود.

 

کد خبر 2527251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha