۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶

نمایندگان کارگروه بازی‌های رایانه‌ای انتخاب می‌شوند

نمایندگان کارگروه بازی‌های رایانه‌ای انتخاب می‌شوند

پس از دو سال تلاش بی‌وقفه بازی‌سازان کشور برای ساماندهی صنف تولید کنندگان بازی‌های رایانه‌ای و با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در اواخر سال گذشته این مهم به ثمر نشست.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از دو سال تلاش بی وقفه بازی‌سازان کشور برای ساماندهی صنف تولید کنندگان بازی‌های رایانه ای و با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در اواخر سال گذشته این مهم به ثمر نشست.

بدین ترتیب با  تشکیل کارگروه‌های تخصصی شامل کارگروه بازی های PC، کارگروه بازی های موبایل و  آنلاین درسازمان نظام صنفی رایانه ای، فعالیت حرفه‌ای جهت همکاری با سازمان‌های مربوطه و حراست از حقوق تولید کنندگان داخلی گامی مهم در تحقق اهداف هنر- صنعت بازی های رایانه ای در کشور  برداشته شد.

در ادامه این روند در آخرین جلسه این صنف که بیستم اسفند ماه ۱۳۹۳ کارگروه بازی‌های رایانه‌ای (تحت PC)  جهت انتخاب نمایندگان این کارگروه با کار ویژه حضور در شوراها، سیاست گذاری ها و معرفی به متولیان فرهنگی و سیاستگذاری کشور در مکان سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار شد و در این انتخابات هادی جعفری منفرد،  عماد رحمانی و بابک کرباسی به عنوان اعضای اصلی و آقای حسن مهدی اصل به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین دوره نمایندگی این اعضا یک ساله است و امید است با همکاری تمامی فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران در سالی که با نام همدلی و هم زبانی مزین شده است گامی شگرف در اعتلای این هنر-صنعت در ایران اسلامیان برداشته شود.

کد خبر 2527530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha