۲۱ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۵۶

رضا عنایتی:

استقلال خوب بازی می کند اما نتیجه نمی گیرد/ مشکل مالی داریم

استقلال خوب بازی می کند اما نتیجه نمی گیرد/ مشکل مالی داریم

مهاجم استقلال با بیان اینکه هنوز دریافتی از باشگاه نگرفته ایم گفت: مدیرعامل باشگاه قول داده این هفته مشکلات مالی را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار مهر،  رضا عنایتی پس از تساوی این تیم مقابل ذوب آهن  در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی خوبی را هر دو تیم ارائه دادند اما متاسفانه نمی دانم چرا همیشه بعد از زدن گل ناخودآگاه عقب می کشیم و این فرصت را به حریف می دهیم تا بتواند دروازه‌مان را باز کنند.  ما چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم و بر اثر یک اشتباه دروازه ما باز شد.

عنایتی در پاسخ به این سئوال که آیا در فصل آینده هم در جمع  آبی پوشان خواهید بود یا خیر گفت: الان زود است راجع به جدا شدنم از استقلال صحبت کنم و هنوز تا پایان فصل هیچ چیز مشخص نیست.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال هنوز شانس قهرمانی را دارد یا خیر گفت:  قهرمانی بسیار سخت است اما ما ۵ بازی دیگر داریم و تلاش می کنیم  این بازیها را با پیروزی به پایان رسانده و در انتظار اتفاقاتی که در فوتبال می افتد باشیم. ما تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم موفق باشیم و امیدوارم که هواداران از ما حمایت کنند.

کد خبر 2530291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha