۲۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶

ثبت نام اعتکاف از اول اردیبهشت ماه در استان یزد آغاز می شود

ثبت نام اعتکاف از اول اردیبهشت ماه در استان یزد آغاز می شود

یزدـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ثبت نام اعتکاف ماه مبارک رجب از اول اردیبهشت ماه در استان یزد آغاز می شود.

حجت الاسلام علی کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رجب و ایام اعتکاف اظهار داشت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته، ثبت نام اعتکاف از اول اردیبهشت ماه در استان آغاز می شود.

وی افزود: ثبت نام اعتکاف ماه مبارک رجب تا ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان باید در این فرصت و با توجه به ظرفیت مساجد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کارگر بیان کرد: ثبت نام در شهرستان یزد تنها به صورت اینترنتی صورت می گیرد و علاقمندان برای حضور در این مراسم معنوی با مراجعه به وب سایت www.tebyanyazd.ir/etekaf نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی، هزینه اعتکاف سال جاری را ۵۰۰ هزار ریال برای هر نفر اعلام کرد و گفت: هزینه اعتکاف باید در هنگام ثبت نام به صورت الکترونیک پرداخت شود.

کارگر با بیان اینکه اعتکاف برادران در شهر یزد تنها در مسجد ملا اسماعیل برگزار می شود، افزود: تنها در حاشیه شهر و به دلیل بعد مسافت ممکن است مساجدی به برادران اختصاص داده شود.

وی با اشاره به برگزاری بخش دانش آموزی ویژه برادران گفت: مراسم اعتکاف دانش آموزی در مسجد جامع یزد برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در بخش خواهران نیز در بیش از ۳۰ مسجد شهرستان یزد مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود.

کد خبر 2533330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha