۲۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶

دباغیان در گفتگو با مهر:

اعتصاب کاراته کاهای آذرخودرو صحت ندارد

اعتصاب کاراته کاهای آذرخودرو صحت ندارد

قم - سرمربی تیم کاراته آذرخودروی قم خبر اعتصاب کاراته کاهای تیم آذرخودرو در آستانه هفته نخست از دور برگشت سوپرلیگ کاراته را تکذیب کرد.

غلامرضا دباغیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسائل مالی کاراته کاهای تیم آذرخودروی نوین قم هنوز رفع نشده است با این وجود جلسه‌ای برگزار شد و مقرر شد مدیریت باشگاه این مشکلات را ظرف امروز و فردا حل کند.

وی افزود: برنامه قبلی مالی تیم آذرخودرو بدین صورت بود که ۲۵ درصد از مبالغ قرارداد این نفرات پیش از آغاز سال نو پرداخت شود که در عمل، محقق نشد و همین وضعیت باعث شد شرایط روحی و روانی تیم آذرخودرو با مشکل مواجه شود.

سرمربی تیم کاراته آذرخودروی قم در مورد نشر خبری در خصوص اعتصاب اعضای کاراته کاهای آذرخودرو در آغاز دور برگشت گفت: خبر اعتصاب کاراته کاهای آذرخودرو صحت ندارد و فردا برای حضور در هفته اول دور برگشت قطعا به میدان می‌رویم و در این مسئله شکی نیست.

دباغیان بیان داشت: آذریار به عنوان مدیر باشگاه متعهد شده که موانع مالی تیم آذرخودرو به سرعت رفع شود و مقرر شده وی امروز چک کاراته کاهای آذرخودرو را بدهد و در این حالت می‌توانیم شرایط را بهبود بخشیم گرچه در مسابقات هفته نخست دور برگشت وضعیت مناسبی نداریم.

وی عنوان کرد: به علت مشکلات و حرف و حدیث‌های اخیر در مورد وضعیت مالی آذرخودرو، نتوانسته‌ایم تیم را آماده کنیم و کارمان برای ادامه روند رو به رشد تیم دشوار است با این حال تلاش می‌کنیم در بازی‌های پیش رو در هفته اول دور برگشت سوپرلیگ، با ۳ برد دیگر جایگاه تیم را در صدر جدول مستحکمتر کنیم.

سرمربی تیم کاراته آذرخودروی قم تصریح کرد: تیم‌های صنعت برق هرمزگان، آوای رزم تهران و شهید ستاری قرچک حریفان ما در آغاز دور برگشت سوپرلیگ کاراته هستند اما مهم‌ترین حریف ما در راه قهرمانی، تیم دانشگاه آزاد است.

کد خبر 2535496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha