۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴

نجیب زاده در گفتگو با مهر:

طرح مطالعاتی انتقال آب خلیج فارس از سمت لارستان در اولویت است

طرح مطالعاتی انتقال آب خلیج فارس از سمت لارستان در اولویت است

شیراز – فرماندار لارستان گفت: دریافت مجوز طرح مطالعاتی و اجرای انتقال آب خلیج فارس به فارس از سمت لارستان از اولویت های این شهرستان در سفر هیئت دولت است.

علی اکبر نجیب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده شهرستان لارستان در رابطه با خشکسالی است، اظهار داشت: انتقال آب دریای خلیج فارس از سمت لارستان می تواند مشکل آب شهرستان را در زمینه های کشاورزی و صنعت حل کند.

وی گفت: آب منطقه ای استان نیز بر این نظر دارد که برای رفع مشکلات خشکسالی راهی جز انتقال آب از دریا وجود ندارد که باید کارهای مطالعاتی آن انجام شود و امیدوار هستیم در سفر هیئت دولت طرح مطالعاتی و اجرای آن به تصویب برسد.

فرماندار لارستان افزود: انتقال آب از سمت لارستان توجیه نیز دارد و علاوه بر اینکه با انجام این کار خود لارستان مشروب می شود شرق استان و شهرستان های مجاور لارستان نیز می توانند از آن منتفع شوند.

 نجیب زاده گفت: مشکلاتی در خصوص آب شرب روستاهای لارستان وجود دارد که امیدوار هستیم طی سفر هیئت دولت توجه ویژه ای به آن شود.

وی با بیان اینکه دیگر اولویت این شهرستان طی سفر هیئت دولت بحث راه های ارتباطی است، عنوان کرد: جاده لار – بندرعباس – شیراز یکی از مسیرهای پرتردد و پرترافیک استان است که اگر دوبانده و بزرگراه شدن آن دنبال شود بر اقتصاد فارس نیز تاثیر خواهد داشت.

فرماندار لارستان ادامه داد: راه های ارتباطی بین بخشی این شهرستان نیز به ویژه در بخش بیرم با مشکلاتی رو به رو است که اگر این مسیرها تسهیل شوند به مردم کمک خواهد شد.

کد خبر 2561255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha