۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۱۸

احمدی مطرح کرد:

تعلل دولت در پرداخت ۲۰هزار میلیاردتومان به صندوق بازنشستگان فولاد

تعلل دولت در پرداخت ۲۰هزار میلیاردتومان به صندوق بازنشستگان فولاد

اصفهان-رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان گفت:دولت در پرداخت ۲۰هزارمیلیاردتومان به صندوق بازنشستگان فولاد درحالی تعلل می کندکه حسابرسی کل کشور هم این بدهی دولت به صندوق را تائید کرده است.

مجتبی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حسابرسی کل کشور در حالی بدهی ۲۰ هزار میلیارد تومانی دولت به صندوق را مورد تائید قرار داده است و دولت را موظف به پرداخت آن کرده که مقرر شده در قالب سهام این بدهی به صندوق بازگردانده شود.

وی بیان داشت: البته سهام به صورتی که تاکنون به صندوق عرضه می‌شد مثل سهام ذغال سنگ کرمان که نیاز به سرمایه گذاری است تا درآمدزا شود ، مشکلی از بازنشستگان را حل نمی کند.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: این پرداخت بدهی اگر هم قرار باشد به صورت سهام به صندوق برگردانده شود باید به صورت سهام درآمدزا باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه علیرغم ۲۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به صندوق، یک هزار میلیارد تومان دیگر باید دولت به صندوق واریز کند، اعلام کرد: این پرداخت به صورت تنخواه تا پایان سال باید واریز شود اما با گذشت دو ماه از سال هنوز هیچ پرداختی نداشتیم.

احمدی با اشاره به اینکه در بودجه امسال آمده است ۴۰ درصد از درآمد بخش حکومتی دخانیات به صندوق تخصیص یابد، خاطرنشان کرد: در بودجه مصوب شده که هزار میلیارد تومان به صورت تن خواه به صندوق تحویل داده شود که تاکنون دولت اقدامی در این راستا نکرده است.

وی اعلام کرد: مابقی حقوق بازنشستگان فولاد از درآمد سهام شرکت های که به صندوق واگذار شده است، تامین می شود.

احمدی با اظهار اینکه امید است که پرداخت یک هزار میلیارد تومانی بدهی دولت به صندوق به شکل ماهیانه انجام گیرد، اعلام کرد: مقرر شده است این میزان بدهی تا پایان سال با صندوق تسویه شود.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان گفت: در بودجه امسال نیز هیئت امنا صندوق بازنشستگی فولاد کشور برای پرداخت مانده تفاوت های بازنشستگان از صندوق مقرر شده است که ۵۰۰ میلیارد تومان تصویب کنند که منتظر تصویب هر چه سریع تر آن هستیم تا صندوق بتواند پاسخگوی بازنشستگان باشد.

کد خبر 2570207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسینی ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      0 0
      همش دروغ