۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۳۷

آزمایش‌های پزشکی غرفه رادیو سلامت در نمایشگاه کتاب

آزمایش‌های پزشکی غرفه رادیو سلامت در نمایشگاه کتاب

كمپین شبكه رادیویی سلامت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به انجام آزمایش‌های پزشکی از جمله فشار خون؛ غربالگری و... مشغول است.

به گزارش خبرنگار مهر، كمپین رادیو سلامت به منظور آشنایی مخاطبان با حوزه سلامت، آزمایش های غربالگری و چند آزمایش دیگر را برای مخاطبان از ۱۶ الی ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ الی ۲۰ در ضلع جنوب غربی (بیرون از صحن اصلی شبستان) مصلی امام خمینی (ره) برگزار می کند.

نرجس ناظمی كارشناس پرستاری حاضر در غرفه رادیو سلامت یكی از عوامل اصلی در پیشگیری از بیماری های قلبی را چك کردن ماهانه فشارخون عنوان و بیان كرد: در بسیاری از مواقع بالا بودن فشارخون بدون علایم ظاهری است. از این رو، جهت محقق شدن شعار «پیشگیری بهتر از درمان است» باید تا جایی كه می توانیم فرهنگ چك دوره ای سلامت را در جامعه گسترش دهیم و مكان های جمعی همچون نمایشگاه بین المللی كتاب تهران می تواند بهترین فضا در این راستا باشد.

وی یادآور شد: آزمایش قند خون توسط دستگاه گلوكومتر، آزمایش فشارخون و همچنین اندازه گیری نسبت قد به وزن، می تواند جزو ساده ترین و ابتدایی ترین راه های كنترل سلامتی محسوب شود.

رادیو سلامت با برپایی این غرفه و آزمایش های مورد نظر در جهت نیازسنجی مخاطبان و همچنین پخش زنده اخبار نمایشگاه، ارایه گزارش های تخصصی درباره کتاب های پزشکی و علمی و مصاحبه با کارشناسان و ناشران کتاب های حوزه سلامت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد و سعی دارد مخاطب را با این حوزه ها آشنا کند.

کد خبر 2575654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha