۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۲۳

کیارش اسدی زاده در گفتگو با مهر:

اکران «گس» به «هنر و تجربه» رسید/ پایان نگارش «جا به جایی»

اکران «گس» به «هنر و تجربه» رسید/ پایان نگارش «جا به جایی»

فیلم سینمایی «گس» به کارگردانی کیارش اسدی زاده در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده می‌رود.

کیارش اسدی زاده درباره اکران فیلم سینمایی «گس» به عنوان اولین تجربه فیلمسازی‌اش در سینمای بلند داستانی به خبرنگار مهر گفت: پس از مدت ها انتظار، فیلم سینمایی «گس» از تاریخ ۱۶ خردادماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده می رود.

وی با اشاره به فعالیت‌های جدید خود بیان کرد: پس از حضور «شکاف» در جشنواره فیلم فجر، نگارش فیلمنامه جدید خود را با نام «جا به جایی» آغاز کردم و در حال حاضر هم مشغول نهایی کردن آن هستم. موضوع فیلمنامه «جابه جایی» در ادامه خط فیلمسازی است که از آغاز تا امروز دنبال کرده ام.

این کارگردان سینما ادامه داد: «جا به جایی» درباره موضوع مهاجرت و یک فیلم کاملا مردانه است که سه نسل از یک خانواده را روایت می کند و قرار است سه بازیگر مرد در سه گروه مختلف سنی نقش این سه شخصیت را بازی کنند.

این کارگردان جوان درباره زمان آغاز تولید «جا به جایی» گفت: با تهیه کننده های مختلفی رایزنی کرده ام و پیشنهادهایی ارائه شده و درحال حاضر مشغول بررسی شرایط تولید هستم.

اسدی‌زاده در پایان صحبت های خود درباره اکران فیلم دومش «شکاف» که سال گذشته در جشنواره فجر حضور داشت نیز گفت: طبق گفته پخش کننده همه تلاش بر این است که این فیلم سینمایی در اکران عید فطر روی پرده رود.

کد خبر 2579184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha