۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱

پیکر محمدعلی سپانلو تشییع شد

پیکر محمدعلی سپانلو تشییع شد

پیکر محمدعلی سپانلو شاعر، نویسنده و مترجم پیشکسوت کشورمان با حضور جمعی از نویسندگان، هنرمندان و علاقه‌مندان آثار وی از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت بهشت زهرا(س) تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم تشییع پیکر مرحوم سپانلو که صبح امروز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت بدون انجام سخنرانی و تنها با پخش شعرخوانی وی برگزار شد، علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از این وزارتخانه حضور یافته بود.

محمود دولت آبادی، عبدالعظیم زرین‌کوب، جواد مجابی، لیلی گلستان، از جمله چهره‌های حاضر در مراسم تشییع محمدعلی سپانلو بودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود دعایی سرپرست موسسه اطلاعات بر پیکر مرحوم سپانلو نماز خواند و در ادامه پیکر مرحوم سپانلو برای خاکسپاری به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س)، از مقابل خانه هنرمندان تشییع شد.

همچنین مطابق اعلام، مراسم بزرگداشت زنده یاد سپانلو امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در مسجد الرضا(ع) واقع در میدان نیلوفر در تهران برگزار می شود.

محمدعلی سپانلو شاعر، نویسنده و مترجم کشورمان دوشنبه شب در سن ۷۵ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. وی آثاری را از نویسنده‌های مطرح دنیا مثل آلبر کامو و ژان پل سارتر به فارسی ترجمه کرده است.

کد خبر 2580666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha