۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۴۷

در نهمین روز نمایشگاه کتاب:

فروش «آن بیست و سه نفر» از مرز ۱۰ هزار نسخه گذشت

فروش «آن بیست و سه نفر» از مرز ۱۰ هزار نسخه گذشت

فروش کتاب «آن بیست و سه نفر» در نمایشگاه کتاب از مرز ۱۰ هزار نسخه گذشت.

به گزارش خبرگزار مهر همزمان با همین روز از نمایشگاه کتاب، چاپ ششم از کتاب «آن بیست و سه نفر» نوشته احمد یوسف زاده در انتشارات سوره مهر به پایان رسید

این کتاب با احتساب فروش کامل چاپ ششم در نمایشگاه کتاب در مدت ۹ روز گذشته و ثبت رکورد فروش چهار چاپ در نمایشگاه کتاب، توانسته نزدیک به ۱۰ هزار نسخه به فروش برساند.

کتاب «آن بیست و سه نفر» خاطرات احمد یوسف‌زاده از اسارت ۲۳ نوجوان ایرانی در اردوگاه اسیران در عراق است که صدام سعی می‌کند از آنها استفاده تبلیغاتی کند.

این کتاب در آستانه نمایشگاه کتاب توانست تقریظ مقام معظم رهبری را نیز به دست بیاورد که متن آن حاکی از علاقه قابل توجه ایشان به این کتاب بوده است.

در این متن آمده است: 

«در روزهای پایانی سال ۹۳ و آغازین ۹۴ با شیرینی این نوشته شیوا و جذاب و هنرمندانه شیرین‌کام شدم و لحظه‌ها را با این مردان کم سال و پر همت گذراندم. به این نویسنده خوش ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همه این زیبایی‌ها پرداخته سرپنجه معجزه‌گر اوست، درود می‌فرستم و جبهه سپاس بر خاک می‌سایم.

یکبار دیگر کرمان را از دریچه این کتاب آنچنان که از دیرباز دیده و شناخته‌ام دیدم و منشور هفت رنگ زیبا و درخشان آن را تحسین کردم.

سید‌علی خامنه‌ای ۹۴/۱/۵»

کد خبر 2581406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha