۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴

«تاول» به «نيم» تغيير نام داد/ پایان تدوین فیلم

«تاول» به «نيم» تغيير نام داد/ پایان تدوین فیلم

فيلم «تاول» به تهيه كنندگی و كارگردانی بهمن كاميار با اتمام مراحل تدوين توسط مستانه مهاجر، به «نيم» تغيير نام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تدوین فیلم «نیم» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی بهمن كامیار كه پیش از این با نام «تاول» بود، توسط مستانه مهاجر به پایان رسید و به زودی مراحل صداگذاری و آهنگسازی آن آغاز خواهد شد.

فیلم سینمایی نیم

فیلم سینمایی «نیم» به عنوان اولین اثر بلند بهمن کامیار است كه فیلمنامه آن را نیز نوشته و این اثر یک درام اجتماعی است که به مصائب زندگی یک دختر جوان با بازی هستی مهدوی‌فر می‌پردازد و در خلاصه داستان این فیلم آمده: «بعضی لكه‌ها رو باید از جنس همون لكه پاک كرد.»

فیلم سینمایی نیم

در این فیلم بازیگرانی چون هستی مهدوی‌فر، حسین سلیمانی، نگار عابدی، افشین سنگ چاپ، میرطاهر مظلومی، صدرالدین حجازی، عباس موسوی، سام مشایخی و فرشته عروجی با حضور آشا محرابی و هنرمندی فریماه فرجامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی نیم

این فیلم در لوکیشن‌هایی همچون شهرک سینمایی دفاع مقدس، پانسیون، امامزاده پنج تن لویزان و بیمارستان عمل فیلمبرداری شده است.

فیلم سینمایی نیم

دیگر عوامل «نیم» عبارتند از مجری طرح: رضا زنده‌ جاه، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، مدیر تولید: رضا بشیری، مدیر صدابرداری: فرشید کیوان‌ مهر، طراح صحنه و لباس: شهرام غدیری‌فر، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: فرزاد ظریفی، منشی صحنه: فرشته عروجی، عکاس و طراح پوستر: ایران انتظام و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

کد خبر 2582326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha