۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۶

آندره پانادیچ در گفتگو با مهر:

می‌توانیم الهلال را در عربستان ببریم/ باید مثل بازی رفت تلاش کنیم

می‌توانیم الهلال را در عربستان ببریم/ باید مثل بازی رفت تلاش کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نبوه و این احتمال وجود دارد حتی در عربستان مقابل الهلال به پیروزی برسیم.

آندره پانادیچ در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ما در بازی رفت نمایش خوبی داشت و توانست برابر حریف به پیروزی برسد.

وی افزود: البته در رسیدن به این پیروزی هواداران حمایت خیلی خوبی از تیم ما داشتند و توانستند تاثیر زیادی در این پیروزی بگذارند. عملکرد بازیکنان هم در این دیدار قابل تمجید بود و آنها بازی خیلی خوبی را ارائه دادند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار برگشت دو تیم افزود: بازی سختی است. الهلال تیم خوب و قدرتمندی است و باید در زمین همانند بازی رفنتت تلاش کنیم.

پانادیچ در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند در عربستان به پیروزی برسد؟ گفت: هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست و ممکن است ما در آنجا حتی پیروزی کسب کنیم. اما چیزی که مشخص است اینکه الهلال تیم خوب و قدرتمندی است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم‌ای فوتبال پرسپولییس و الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه شب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد.

کد خبر 2586039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha