۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۸

جمشیدی در گفتگو با مهر:

قم نامزد میزبانی مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور شد

قم نامزد میزبانی مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور شد

قم - رئیس هیئت تکواندوی استان قم با بیان این که وضعیت تکواندو در بخش بانوان در قم متحول می‌شود گفت: قم نامزد میزبانی مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور شد.

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تکواندوی قم با وجود این که با محدودیت منابع مالی مواجه است اما برنامه‌های استعدادیابی، برگزاری مسابقات داخلی و اعزام تیم‌های پایه به رقابت‌های قهرمانی کشور را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

وی افزود: پس از حضور علی چهرقانی به عنوان ورزشکار و روح الله رضاپور به عنوان مربی در قالب تیم ملی تکواندوی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، در نظر داریم زمینه را برای افزایش تعداد ورزشکاران قمی در تیم‌های ملی تکواندو فراهم کنیم.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: کسب میزبانی از مسابقات کشوری یا اردوی تیم‌های ملی را راه مناسبی برای توسعه تکواندو در قم و باز شدن پای ورزشکاران و مربیان قمی به تیم‌های ملی می‌دانیم چنان که میزبانی از آخرین اردوی تیم ملی نوجوانان پیش از اعزام به چین تایپه در همین راستا انجام شد.

جمشیدی بیان داشت: برای برگزاری مسابقات تکواندوی نوجوانان کشور در قم درخواست میزبانی داده‌ایم و در تلاش هستیم رضایت فدراسیون تکواندو را برای برگزاری این مسابقات در تابستان ۹۴ جلب کنیم و در صورت اخذ میزبانی، ورزشکاران بیشتری از قم فرصت حضور در مسابقات قهرمانی کشور را پیدا می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره وضعیت تکواندوی بانوان در قم عنوان کرد: وضعیت تکواندوی بانوان در قم شرایط رضایت بخشی نداشته  و در یکی دو سال اخیر در زمینه استعدادیابی، برگزاری مسابقات و اعزام به لیگ مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم افزود: وضعیت تکواندو در بخش بانوان در قم متحول می‌شود و به همین منظور طرحی جامع برای استعدادیابی و برگزاری لیگ استانی بانوان تدوین شده و به زودی به مرحله اجرا در می‌آید.

کد خبر 2763924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha