مرورگر لمسی با قابلیت ترجمه لغات انگلیسی/ معرفی اپلیکیشن هیولا

مرورگر لمسی با قابلیت ترجمه لغات انگلیسی/ معرفی اپلیکیشن هیولا

با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل، کاربران اندروید می‌توانند به ترجمه فارسی تمام لغات انگلیسی موجود در هر صفحه وب فقط با لمس کردن آن لغت دست یابند؛ این قابلیت در مرورگر لمسی هیولا ممکن شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرورگر لمسی هیولا قادر است تمام لغات انگلیسی موجود در هر صفحه وب را فقط با لمس کردن آن لغت، برای شما ترجمه کند. این قابلیت برای مطالعه مقالات علمی، اخبار و داستان و تمرین Reading طراحی شده است.

این کاربرد، یکی از امکانات بسته آموزشی زبان انگلیسی هیولا است که به کاربران سیستم عامل اندروید یک دیکشنری تصویری حرفه ای را ارائه می دهد.

هیولای لغت یک بسته آموزشی شامل چندین نرم افزار مختلف برای آموزش زبان است؛ در این بسته از کتاب های معروف آموزش لغت از جمله دیکشنری تصویری اکسفورد انگلیسی، دیکشنری ویژوال DK ، دیکشنری لانگمن، ۵۰۴ لغت ضروری و ۴۰۰ لغت تافل برای افزایش سرعت یادگیری زبان کمک گرفته شده است.

دیکشنری هیولا، علاوه بر اینکه می تواند لغت موردنظر را جستجو و معنی فارسی آن را ارائه دهد این امکان را برای کاربر فراهم کرده است که در هر برنامه ای از این اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده کند.

ترجمه هوشمند از دیگر قابلیتهای این اپلیکیشن است که این امکان را به کاربر می دهد که هر لغتی را که در حافظه موقت - clipboard - کپی شده است ترجمه کند.

همچنین با دانلود و نصب فلش کارت های صوتی تصویری هیولا نیز عکس ها و تلفظ ها و روخوانی مثال ها به صورت اتوماتیک به این اپلیکیشن اضافه می شود. 

این برنامه کاربردی شامل تمام لغات کتابهای مهم انگلیسی به همراه عکس، تلفظ، مثال، روخوانی و معنی فارسی و انگلیسی به همراه ۲۳ دیکشنری صوتی تصویری لمسی هوشمند و مترجم متن است که با این مترجم کاربر می تواند متون خود را از هر زبانی به زبانی دیگر ترجمه کند.

اپلیکیشن هیولا با ۳۴.۷۱ مگابایت حجم دانلود، به صورت رایگان برای کاربران اندروید قابل استفاده است.

این اپلیکیشن از http://iranapps.ir/app/ir.vocabmonster.vm قابل دانلود است.

کد خبر 2767191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha