۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱

مديركل دفتر برنامه ريزی و بودجه استانداری سمنان خبر داد:

جهاد دانشگاهی سمنان نقش برجسته ای در امور تحقیقاتی استان دارد

جهاد دانشگاهی سمنان نقش برجسته ای در امور تحقیقاتی استان دارد

سمنان - مديركل دفتر برنامه ريزی و بودجه استانداری سمنان از اختصاص اعتبارات استانی برای تكميل پژوهشكده رويان جهاد دانشگاهی این استان خبر داد و گفت: این نهاد نقش برجسته ای در امور تحقیقاتی استان دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي جهاد دانشگاهي استان سمنان، رقيه نانگير که به منظور بررسي مسائل و مشكلات موجود در روند احداث و تكميل شعبه منطقه‌اي پژوهشكده رويان جهاد دانشگاهي استان سمنان در محل این پروژه حضور یافته بود، با بيان اينكه نقش جهاد دانشگاهی در توسعه و تقويت فعاليت های تحقيقاتی و پژوهشی استان بسيار برجسته و اثر گذار است و به نوعي بازوي توانمند دولت در فعاليت‌هاي تحيقاتي و پژوهشي است، اضافه كرد: هرچه قدر براي مراكز علمي، تحقيقاتي و پژوهشي هزينه شود، نوعي سرمايه گذاري خواهد بود و حمايت از فعاليت‌های جهاد دانشگاهي نيز سرمايه گذاري براي توسعه استان است.

وی نقش جهاد دانشگاهي در توسعه دانش فني، علمي و آموزش هاي كاربردي را برجسته و ممتاز دانست و افزود: فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي و تحقيقاتي جهاد دانشگاهي در تمامي بخش‌ها نهادينه است و باعث توسعه اشتغال پايدار در جامعه مي‌شود.

سمنان

مديركل دفتر برنامه ريزي و بودجه استانداري سمنان ادامه داد: مساعدت‌هاي لازم و حمايت هايي در حد بضاعت استان از محل بودجه سالجاري براي تكميل پروژه شعبه منطقه‌اي پژوهشكده رويان جهاددانشگاهي استان سمنان در شهرستان مهديشهر انجام خواهد شد و اميدواريم فاز اول اين پروژه در سالجاري به بهره برداري برسد.

نانگير تأكيد كرد: هرچه قدر براي مراكز علمي، تحقيقاتي و پژوهشي هزينه شود، نوعي سرمايه گذاري خواهد بود و به توسعه علمي و پژوهشي مراكز كمك خواهد كرد، حمايت هاي خوب و اثرگذار از مراكز علمي، توسعه فعاليت هاي علمي، پژوهشي و تحقيقاتي را در پي خواهد داشت.

رئيس جهاد دانشگاهي استان سمنان نيز در اين بازديد ضمن معرفي كامل توانمنديها و ظرفيت هاي علمي، آموزشي، پژوهشي و فرهنگي جهاد دانشگاهي استان، گفت: رويكرد جهاد دانشگاهي اين است كه بر اساس ظرفيت هاي غالب هر منطقه از استان فعاليت هايي را انجام مي دهد.

حسن رهايي در خاتمه اضافه كرد: كار ساخت شعبه منطقه‌اي پژوهشكده رويان جهاد دانشگاهي استان سمنان از سال ۱۳۹۱ آغاز شده و فاز اول آن در مساحتي بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ متر مربع حدود ۹۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارد و اگر حمايت ها و كمك‌هاي خوبي انجام شود امیدواریم فاز اول آن در سالجاري به بهره برداري مي‌رسد.

کد خبر 2770795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha