۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۴

سردار اشتری خبر داد:

تلاش نیروی انتظامی برای رفع دغدغه مردم در مسائل امنیتی و اخلاقی

تلاش نیروی انتظامی برای رفع دغدغه مردم در مسائل امنیتی و اخلاقی

قم - فرمانده ناجا با اشاره به آگاه سازی خانواده‌ها در خصوص فضای مجازی، سایت‌ها و ماهواره‌ توسط نیروی انتظامی، گفت: تلاش می‌کنیم تا دغدغه‌ مردم در مسائل امنیتی و اخلاقی را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری قبل از ظهر شنبه در دیدار با آیت الله العظمی سبحانی اظهار داشت: در نظر داریم با آغاز فعالیت و واگذاری مسئولیت در نیروی انتظامی به خدمت مراجع و علما رسیده و از بیاناتشان جهت پیشبرد بهتر امور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همواره عزم و اراده‌ای راسخ در نیروی انتظامی مبنی بر ارتباط نزدیک با مراجع تقلید وجود داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه امروزه فضای اسلامی و دینی در نیروی انتظامی ارتقا یافته و کارکنان، مدیران و فرماندهان انتظامی با روحیه انقلابی و دینی به خدمت گذاری می‌پردازند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی تقویت فضای اسلامی و حفظ ارزش‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار داده است تا دغدغه‌های مردم ایران در بعد امنیتی، اخلاقی، ناهنجاری‌ها و امور اجتماعی را برطرف سازد.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی در تلاش است که علاوه بر آگاه سازی خانواده‌ها در خصوص فضای مجازی و سایت‌ها و ماهواره، در صورت لزوم با اخلال گران برخورد کند.

وی عنوان کرد: دوره‌های بصیرت در قم در حال برگزاری است و تمامی فرماندهان نیروی انتظامی در طول سال به مدت یک هفته در شهر قم این دوره‌ها را خواهند گذراند.

کد خبر 2777516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha