۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۳

در گفتگو با مهر مطرح شد:

سوژه‌های «از لاک جیغ تا خدا» مجریان سری جدید هستند

سوژه‌های «از لاک جیغ تا خدا» مجریان سری جدید هستند

تهیه‌کننده و کارگردان «از لاک جیغ تا خدا۲» با ارائه توضیحاتی درباره ساخت سری دوم این برنامه، اعلام کرد مجریان این سری، همان لاک جیغی‌های سری اول هستند.

هاشم تفکری بافقی تهیه‌کننده و کارگردان «از لاک جیغ تا خدا۲» درباره انگیزه‌های ساخت سری دوم این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: ۱۵ روز مانده بود به ماه رمضان که قرار شد سری دوم برنامه را کلید بزنیم. البته پیش از این هم مبنایمان ادامه دادن این برنامه بود اما فکر نمی‌کردیم ناچار به این همه شتاب شویم.

وی افزود: این سری از برنامه ۳۰ قسمت دارد و نکته جالب آن این است که برای اجرا و روایت قسمت‌های مختلف برنامه، از سوژه‌های «از لاک جیغ تا خدا۱» استفاده کردیم و به نظرم این سری مخاطبان شاهد برنامه پخته‌تری خواهند بود.

حضور سه مجری از بین لاک جیغی‌ها

تفکری یادآور شد: کیانا ابوالحسنی یکی از آدم‌هایی است که در زندگی‌اش دچار تغییر شده و ما یک قسمت از سری اول را به او اختصاص دادیم. او اکنون یکی از راویان «از لاک جیغ تا خدا۲» است. ثمین صفالو و الهه چرندابی نیز دیگر راویانی هستند که با سوژه‌های این سری از برنامه مصاحبه می‌کنند.

از لاک جیغ تا خدا

این برنامه‌ساز ادامه داد: تاکنون حدود نیمی از کار را ساخته‌ایم و ضبطمان در ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت. هر قسمت از برنامه نیز معمولا ۲۰ دقیقه است و گاهی تا ۲۵، ۳۰ دقیقه هم ادامه دارد.

تحول افراد با دیدن سری اول برنامه

وی درباره نحوه پیدا کردن سوژه‌های سری دوم توضیح داد: با پخش سری اول سایتی راه اندازی کردیم که بسیاری از این سوژه‌ها خودشان را آنجا معرفی کردند و ما سراغشان رفتیم. حتی نمونه‌هایی داشتیم که با دیدن «از لاک جیغ تا خدا» تغییر کردند.

تفکری تأکید کرد: ما سوژه‌هایی در تهران، آبادان، اهواز، اصفهان، قم، مشهد و برخی از شهرهای شمال کشور داشتیم و حتی یکی از گزینه‌هایمان دانمارکی است.

خودم هم لاک جیغی بودم

تهیه‌کننده و کارگردان «از لاک جیغ تا خدا» در پایان گفت: خواننده تیتراژ برنامه هم خودم هستم. جالب اینکه خود من هم لاک جیغی بودم و در زندگی دچار تغییر شدم. بنابراین حس خاصی به بحث این برنامه دارم.

وی همچنین از مجموعه ۳۰ قسمتی «کدبانو» نام برد که آن را برای شبکه افق سیما ساخته و این مجموعه هم در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

به گزارش مهر، «از لاک جیغ تا خدا» قصد دارد با هدف تکریم حجاب و بانوان محجبه، با افرادی که به تازگی موفق به بهره‌مندی از پوشش چادر شده‌اند، گفتگو کند. الگوسازی برای جامعه دختران و زنان کشور و نیز ارائه حجاب برتر از اهداف این برنامه است که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۶ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

کد خبر 2778676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شکیبا ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      سلام من به تازگی این برنامه رد دیدم خیلی خوشحال شدم که فهمیدم هنوز کسایی هستن که به فکر حجاب و ارزش دادن به اون هستن
    • یوسف کاظملو ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      فقط ارزو میگنم دخترخانمهای کشورم ایران بتونن به شخصیت وغیرت خودشون پی ببرن.همین
    • لیلا خدایاری ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      سلام وخداقوت .ممنون ازبرنامه خیلی خوبتون .توروخدا به تهیه کننده برنامه بگید منم تو گروه( نزدیک خدا.چله ترک گناه )عضو کنند خیلی خیلی سپاسگزارم.یاعلی
    • فا طمه میراحمدی ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 0
      سلام باتشکر از برنامه ی مفید و پر مفهومتان :) من همیشه بیننده ی برنامه ی خوبتان هستم و برنامه تان را دنبال میکنم اگه میشه شمارهتان ازلاک جیغ تو شبکه اجتماعی داشته باشم ممنون
    • سمیه ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      0 0
      ازتون خواهش میکنم من رو هم تو گروهتون ادد کنید خیلی به این مباحث علاقمندم ولی هنوز نتونستم خودم رو متقاعد کنم برای حجاب.0
    • فائزه ابوالحسنی ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      0 0
      با سلام و خسته نباشید من فائزه هستم و ۱۷سالمه دوساله که با لطف خدای بزرگ من چادری شدم و خییییلی دوست دارم با برنامه شما همکاری کنم. توروخدا من خیلی دوست دارم با شما همکاری کنم.لطف میکنین اگه منو قبول کنین
    • فائزه ابوالحسنی ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      0 0
      ببخشید دوباره مزاحمتون میشم.خواستم بگم من یه سررشته ایی دارم که جوابای منطقی به دخترای همسن خودم بدم و اوناحجابشون رو با منطق قبول کنن نه با اجبار... خواهش میکنم همکاری منو بپذیرید باور کنید کمکتون میکنم. درپناه خدا باشید
    • الهام ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      0 0
      جای همچین برنامه هایی در شبکه های صدا و سیما خالی است،چون من خودم خیلی تحت تاثیر قرارمیگیرم و سعی میکنم که الگو هایم افراد شایسته باشند.
    • لیلا ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      0 0
      سلام.درفسمت مهدیه،مهدیه گفت اتفاقی به یک گروه دعوت شد.میخواستم بگم اگه امکان پذیره براتون راهی را ایجاد کنید تا افراد دیگه هم بتونن تو چله های اون گروه شرکت کنن.ممنون ازبرنامه خوبتون وخداقوت
    • مریم ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      0 0
      سلام و خداقوت میگم به همه دست اندرکاران برنامه از لاک جیغ تا خدا. واقعا جای همچین برنامه ای در تلویزیون خالی بود. برنامه ای بسیار تاثیر گذار و پرمحتواست. من یکی که حالم باش خیلی عوض شد.
    • علی ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
      0 0
      با سلام.با تشکر فراوان از این برنامه.من خودم یک فعال فرهنگی هستم و دوست دارم با این مجموعه همکاری داشته باشم.خواهشا اگه جایی برای ما هست بگید.
    • زهره دهیادگاری ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      0 0
      با سلام و عرض تشکر بابت برنامه ی خیلی خیلی خوبتون، من به طور اتفاقی زدم شبکه ی دو و برنامتونو دیدم و خیلی خوشحال شدم از دیدن این برنامه، خیلی تاثیر گذار و مفیده واقعاً ممنونم، اگه گروهی دارین که میشه توش عضو شیم منو هم اَد کنین ممنون میشم
    • دختر مشهدی ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      0 0
      سلام من هم دختری هستم که 9 ماه پیش به اصالتم حجاب برگشتم و الان میفهمم که چقدر قبلا نادان بودم و اشتباه میکردم ولی ماجرای باحجاب شدنم خیلی معجزه امیزه زمین تا اسمون فرق میکنه ./
    • مریم صدیقی ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 0
      سلام.برنامتون واقعا عالیه.واقعا بی نظییره.ایشالا برقرار باشید همیشه.
    • حامد ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      فقط خدا قوت همین
    • مقصودلو ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
      0 0
      سلام اگ میشه بنده رو هم تو گروه چله نشینی ادد کنید ،ممنون
    • الهام ک ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      0 0
      من از موقعی که رفتم جنوب قدر چادررو بیشتر دونستم وبرای بهتر زندگی کردن اون رو انتخاب کردم.
    • Nadia ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      1 0
      سلام، واقعا خسته نباشيد، من عاشق برنامتونم، كاش منم يه روز بتونم يه حجاب كامل داشته باشم، توروخدا منم با يك گروه آشنا كنين كه بتونم از راهنمايى و نظرات بقيه استفاده كنم
    • شیمایکتا ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      0 0
      خیلی ممنون از برنامه ی خوبتون روی من که خیلی تاثیر گذاشته
    • سمیرا ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
      0 0
      مرسی مرسی مرسی
    • مرضیه ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      درود بر شما اگر کسی خبر داره یا عضو هستش و میدونه گروه مذهبی یا دوستان لاک جیغی عضو هستند لطفا شماره مدیر گروه رو بدین که ما رو هم ادد کنه.
    • مهدیه ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
      0 0
      سلام .منم خیلی دوستت دارم یه خانم محجبه بشم چون شوهرمم اونطوری خیلی دوست داره اما سستم و از حرفها و نگاه دیگران میترسم .همیشه میگم کاش خدا پیش روم یه سفر زیارتی بزاره که وقتی از اون سفر برگشتم کاملا یه خانم با کمالات و مومن و محجبه بشم و واسه کارام یه دلیل محکم داشته باشم تا دیگران بهم نگن حالا چطور یهویی اینطوری شدی.تو رو خدا کمکم کنید و منم توی چله نشینی ادد کنید
    • معصومه ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
      0 0
      سلام خیلی خیلی تشکر میکنم از برنامه خوبتون..خیلی اموزنده است.من خودم قبلا تا سن 18سالگی بدحجاب بودم واصلا نکته مذهبب هارو دوست نداشتم...وبقبول نداشتم..تا بر اثر اتفاق های ک در زندگیم افتاد حجاب واسم جذاب شد ..الان ب لطف خدا حافظ3جزقران هستم..وب لطف خدا با پوشش کامل..وبا احساس ارامش درهمه مجالس ها شرکت دارم.وبا پوشش کامل..واز خدا ممنونم ک منو هدایت کرد..
    • فاطمه سادات ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
      0 0
      سلام با تشکر از برنامه خوبتون میخوام اگه بپذرید تو سایت شما عضو بشم7