۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹

معاون سایپا به مهر خبرداد:

دلیل تاخیر درتحویل خودروها/ توافق با رنو برای افزایش تولید تندر۹۰

دلیل تاخیر درتحویل خودروها/ توافق با رنو برای افزایش تولید تندر۹۰

معاون بازاريابی و فروش سایپا از توافق با رنو فرانسه برای افزایش تحویل قطعات تندر۹۰ خبرداد و گفت: تا پایان تیرماه تعهدات خود را در رابطه با خودروهای ثبت‌نامی، تحویل می‌دهیم.

رضا تقي زاده در گفتگو با مهر گفت: عدم تحويل به موقع محصولات به مشتريان باعث ايجاد نارضايتي در بين مشتريان شده و از طرف ديگر، اين تاخيرها باعث ضرر و زيان مالي براي گروه سايپا شده است كه ضمن عذر خواهي از مشتريان و نمايندگان فروش از تاخير بوجود آمده در تحويل محصولات، در تلاشيم تا با تمام توان اين مشكل را برطرف كنيم.

معاون بازاريابي و فروش داخلي گروه خودروسازي سايپا افزود: تعدادي از تعهدات به دليل كمبود يك يا چند قطعه منتظر تكميل و ورود به بازار است كه به محض تكميل تا آخر تير ماه به مشتريان تحويل خواهد شد، ضمن اينكه برنامه ريزي توليد محصول در گروه سايپا بازنگري و سعي شده بر اساس خواست و نياز بازار توليد انجام شود.

وي در خصوص خودروهاي گروه چانگان تصريح كرد: محصولات اين گروه به جهت زيبايي، كيفيت و ميزان مصرف سوخت مورد پسند مردم قرار گرفته و فروش اين خودروها با استقبال خوبي هم روبرو شد ولي متاسفانه شماره گذاري خودروهاي گروه چانگان، شامل Cs۳۵ و  Eado به دليل مضايق دسترسي به تامين گواهي اسقاط به تعويق افتاد.

معاون بازاريابي و فروش داخلي گروه خودروسازي سايپا گفت: در اين زمينه در ابتدا تصور شد كه از گواهي اسقاط خودروهاي سال ۸۵ و بعد از آن مي توان استفاده کرد كه اينچنين نبود و مشكلاتي ايجاد شد ولي خوشبختانه با هماهنگي كه با ستاد حمل و نقل سوخت انجام شده، به ميزان نياز گواهي اسقاط تامين شده و امروز ۳۵۰ دستگاه از خودروهاي گروه چانگان شماره گذاري خواهد شد و بقيه آن نيز حد اكثر تا روز چهار شنبه هفته جاري شماره گذاري و تحويل مشتريان خواهد شد.

وي در خصوص محصولات گروه رنو تصريح كرد: توليد انواع تندر ۹۰ به دليل عدم دريافت وجه قطعات منفصله از سوي شركت رنو پارس با افت چشم گيري در ماه هاي بهمن و اسفند سال گذشته روبرو شد كه با توافق انجام شده با شركت رنو پارس موفق شديم تعداد زيادي از اين تعهدات را پاسخ دهيم به طوري كه تا پايان ماه آينده تمامي تعهدات خودرو پارس تندر به مشتريان تحويل خواهد شد و تا پايان مرداد ماه نيز تعهدات خودرو تندر ۹۰ انجام خواهد شد.

تقي زاده در خصوص محصولات گروه برليانس افزود: پاسخ مصرف كنندگان به اين خودرو بسيار مثبت بوده چرا كه اين خودرو بسيار زيبا و با كيفيت است و به لحاظ ايمني نيز شرايط بسيار مناسبي دارد و خوشبختانه تحويل اين خودروها از ارديبهشت ماه سال جاري شروع شده است و با توجه به برنامه ريزي خوبي كه در شركت پارس خودرو انجام شده توليد و تحويل اين خودروها به موقع بوده است.

معاون بازاريابي و فروش داخلي گروه خودروسازي سايپا در خصوص خودروهاي سايپا ۱۱۱ و تيبا ۲ گفت: تعدادي از خودروهاي توليدي گروه پرايد و تيبا منتظر تامين قطعه جهت تكميل شدن است و حداكثر ظرف ۲۰ روز آتي و به محض تكميل شدن وارد بازار خواهد شد.

وي در خصوص خودرو سراتو نيز گفت: اين خودرو به دليل مناسب بودن قيمت و اينكه تنها خودرو كره اي توليد داخل است به شدت مورد استقبال سازمانها، نهادها و مصرف كنندگان بازار قرار گرفته و چون انواع هزنيه هاي مربوط به واردات خودروهاي خارجي ازجمله گواهي اسقاط براي آن پرداخت نشده لذا قيمت آن بسيار مناسب است و خوشبختانه با برنامه ريزي خوبي كه صورت گرفته تمام تعهدات آن سر موعد به مشتريان واگذار شده است.

تقي زاده، محصول سايپا ۱۵۱ را خودرو تجاري مناسبي دانست و افزود: اين خودرو به دليل كاربري مناسب و متفاوتي كه دارد جاي خودش را در بين ساير رقبا باز كرده و هم اكنون با توجه به غير استاندارد بودن انواع وانت و توقف خطوط توليدشان در اين رنج قيمتي يكه تاز بازار خودروهاي تجاري است و نياز بازار براي اين خودرو بيش از توليد آن است و با برنامه ريزي در ماه هاي آينده در صدد افزايش ظرفيت توليد اين خودرو هستيم.

وي در پايان گفت: در سه ماه ابتدايي امسال به دليل كمبود منابع ليزينگي در ايجاد تعهدات جديد تنگناهايي وجود داشت كه با تغيير مديريت عامل و بهره گيري از سوابق ايشان، مذاكرات مفيدي با شركت هاي ليزينگ در دست افدام است كه به زودي ثمرات آن در اعلام روش هاي جديد فروش معرفي خواهد شد.

کد خبر 2780408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha