۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۱

طبق حكم کمیته انضباطی فدراسيون كشتی؛

۲۰ ميليون تومان جريمه و آموزش اجباری كشتی برای امید نوروزی!

۲۰ ميليون تومان جريمه و آموزش اجباری كشتی برای امید نوروزی!

کمیته انضباطی فدراسیون کشتی رای خود در مورد درگيری امید نوروزی در رقابتهای انتخابی تيم ملی كشتی فرنگی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاري مهر،‌ نادر شکری رئیس کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون کشتی  با تایید این خبر گفت: جلسه کمیته انضباطی عصر امروز چهارشنبه با حضور تمامی اعضا و با دعوت از امید نوروزی برای بررسی اتفاقات پیش آمده در برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست پس از شنیدن صحبت‌های امید نوروزی، اعضای کمیته انضباطی با در نظر گرفتن شرایط وی به عنوان قهرمان المپیک و جهان، رای خود را با رعایت جنبه اخلاقی وتاديبي احكام  مربوطه، صادر کردند.

شکری خاطر نشان کرد: بر اساس رای کمیته انضباطی که بدوی و قابل استیناف است، امید نوروزی  بايد به مدت ٦ هفته ، حداكثر طي مدت ٦ ماه با حضور دراستان‌های مستعد کشتی فرنگی کشور(بنا به تشخيص فدراسیون)، با مربيان ذيربط آن استان، براي آموزش به  كشتي گيران با استعداد نوجوان و نونهال آن استان همراهي و همكاري كند.

طبق اين حكم ارائه گواهی از هیات كشتي استان ذيربط که به تایید مرجع نظارتی در فدراسیون كشتي  برسد، ملاك اجراي حكم خواهد بود.

همچنين اميد نوروزي به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد و حضور مجدد وي در رقابتهاي داخلي و خارجي منوط به اجرای احكام ياد شده خواهد بود.

امید نوروزی به عنوان یکی از قهرمانان المپیکی کشتی فرنگی در حاشیه رقابتهای انتخابی در حالیکه از حریف جوان خود عقب بود با اعتراض به داوران تشک کشتی را ترک کرد و در حین خروج از میدان با لگد به تابلوهای تبلیغاتی کوبید و باعث تخریب آنها شد. این پایان ماجرا نبود و نوروزی بعد از این حرکت غیرورزشی با چوب به سمت داوران حمله کرد و با الفاظ زشت قصد درگیری با آنها را داشت که این حادثه با دخالت ماموران انتظامی کنترل شد.

کد خبر 2781900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha