۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۶

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

طرح «طبیعت بدون سیگار» با همکاری سمن ها در همدان برگزار می شود

طرح «طبیعت بدون سیگار» با همکاری سمن ها در همدان برگزار می شود

همدان- معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طرح «طبیعت بدون سیگار» هشتم تیرماه با همکاری سازمان های مردم نهاد در پارک مردم همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ربانی مهر ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: طرح طبیعت بدون سیگار با همکاری سازمان های مردم نهاد در همدان برگزار می شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: یکی از اهداف برگزاری این مراسم معرفی سیگار به عنوان یک ماده خطرناک و مضر برای سلامتی انسان است.

ربانی مهر افزود: هدف مهم تر در برگزاری این طرح، تبیین اهمیت و توجه مردم به پاکسازی طبیعت در جامعه است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نوجوانان و جوانان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، افزود: باید در مباحث اجتماعی این قشر مورد توجه ویژه ای قرار گیرند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اعلام اینکه جوانان و نوجوانان بیشتر در معرض خطر اعتیاد و آسیب های اجتماعی هستند، ادامه داد: مورد توجه قرار نگرفتن قشر جوان موجب ایجاد خطرات بسیار زیاد برای آنان خواهد شد.

ربانی مهر بهترین راه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را در حال حاضر برنامه های فرهنگی دانست و افزود: این موضوع باید از سوی دستگاه های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون با همکاری سمن ها برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه، تهیه مستند، تهیه پوستر و طرح طبیعت بدون سیگار در حال برگزاری است، گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی بیش از ده ها برنامه فرهنگی در دست اجرا است.

کد خبر 2787258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha