۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی خبر داد:

اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» در «سینما افطار» تبریز

اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» در «سینما افطار»  تبریز

تبریز - رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» در قالب برنامه «سینما افطار» تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، حسن میلانی یکشنبه گفت: برنامه سینمائی «سینما افطار» با نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» به عنوان یکی از پرهزینه­ترین فیلم­های تولید شده در ایران با حضور هنرمندانی از داخل و خارج کشور و با محوریت قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می­شود.

وی با بیان اینکه قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نهضت عاشورا بستری بسیط و عمیق برای هنرمندان است و به اندازه همه تاریخ قابلیت تولید آثار هنری راغ در خود نهفته دارد، افزود: مردم و مسئولین باید توجه ویژ­ه­ای با آثار فاخر و ارزشمند سینمایی داشته باشند و حمایت­های مادی و معنوی خود را از این نوع آثار دریغ نکنند.

رئیس حوزه هنری استان تصریح کرد: نمایش عمومی فیلم رستاخیز همزمان با سراسر کشور پس از عید سعید فطر در آذبایجان شرقی نیز آغاز خواهد شد اما پیش از آن اکران ویژه مسئولین، اهالی رسانه و هنرمندان در تاریخ دهم تیرماه رأس ساعت ۱۸ در محل سینما ناجی و تحت عنوان «سینما افطار» انجام خواهد گرفت.

به گفته میلانی، احمدرضا درویش، تقی علی­قلیزاه و فرهاد قائمیان، کارگردان، تهیه کننده و یکی از بازیگران این فیلم پس از نمایش فیلم به سؤالات حاضرین پاسخ خواهند داد.

کد خبر 2789027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha