۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹

طی سه ماهه اول سال جاری؛

میزان افزایش قیمت کالاها در شازند ۱۲ درصد بوده است

میزان افزایش قیمت کالاها در شازند ۱۲ درصد بوده است

شازند- معاون فرماندار شازند گفت: روند افزایش و کاهش قیمت در شهرستان شازند در سه ماهه اول سال جاری بین ۱۰ تا ۱۲ درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله نصیری ظهر امروز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان شازند افزود: با توجه به شرایط خاص ماه مبارک رمضان باید در این زمان بازرسی ها بیشتر از قبل باشد تا مردم شهرستان با افزایش قیمت و گرانی کالاها روبرو نشوند.

وی کمک به فقرا را در این ماه مهم برشمرد و گفت: اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شازند با پخش سبد کالای غذایی بین مبالغ ۳۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به فقرا توانسته اند در این ماه به قشر نیازمند شهرستان یاری رسانند.

نصیری با اشاره به شرایط بازار کشور اظهار داشت: امروز بازار کشور تحت تاثیر تحریم ها با شرایط خاصی روبرو است که با تنظیم بازار باید تاثیر تحریم ها را کم کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های دولت افزود: دولت طی دو سال گذشته تلاش کرده تا از افزایش هیجانی قیمت ها جلوگیری کند و با تصمیمات جدید درصدد رونق کسب و کار است.

نصیری با اشاره فعالیت ۲۴ کمباین ها در سطح شهرستان، گفت: قیمت کمباین ها از طریق اداره جهاد کشاورزی بر اساس هکتار و ساعت به بخشداری ها و دهیاری ها ابلاغ شده است و کشاورزان با مشاهده هرگونه تخلف باید به اداره تعزیرات شهرستان مراجعه کنند.

گفتنی است پیگیری گشت مشترک نظارتی ویژه طرح های ماه رمضان، پیگیری برپایی نمایشگاه دائمی کالا و خدمات، تشکیل کمیته تنظیم بازار گوشت قرمز، برپایی بازارروز در چند نقطه شهر شازند و ساماندهی دست فروشان داخل شهر از مصوبات جلسه تنظیم بازار شهرستان شازند بود.

کد خبر 2848325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha