۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی:

ثبت احوال مجهز به تکنولوژی های جدید امنیتی شود

ثبت احوال مجهز به تکنولوژی های جدید امنیتی شود

بیرجند- معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی گفت: سازمان ثبت احوال باید از سیستم و تکنولوژی های جدید امنیتی و خدماتی استفاده کند تا بتواند نیاز جامعه را برطرف سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان بیان داشت: ثبت احوال نقشی اساسی و پایه در بسیاری از مسائل و بخش های برون مرزی و داخلی دارد بنابراین باید مجهز به سیستم های جدید شود.

وی با بیان اینکه برخی افزاد به دنبال مسائل جاسوسی اند، اظهار داشت: در مباحث اقتصادی و امنیتی جامعه همه دستگاه ها مسئولند لذا باید در زمینه ابطال شناسنامه و ثبت فوتی با سازمان ثبت احوال همکاری کنند.

حسینی با تاکید بر ثبت فوت افراد در سازمان ثبت احوال، تصریح کرد: دستگاه هایی مانند دفتر روستایی، بهداشتی و عشایری در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدمات ثبت احوال در همه لایه های جامعه استفاده می شود، بیان داشت: جایگاه مهم این سازمان در اذهان جامعه نهادینه نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: ثبت احوال به عنوان یک محور است که خدمات و برنامه های سایر دستگاه ها وابسته به آمار و اطلاعات این سازمان است.

کد خبر 2849227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha