۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دادگستری قزوین برای حل مشکلات حمل و نقل آمادگی کامل دارد

دادگستری قزوین برای حل مشکلات حمل و نقل آمادگی کامل دارد

قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی در استان برای حل مشکلات حمل ونقل و ترافیک آمادگی کامل دارد و تعامل با دستگاهها را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال انصاری در دیدار با اعضاء کارگروه حمل و نقل بخش خدمات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که ظهر چهارشنبه در دادگستری برگزار شد، اظهارداشت: در چند سال اخیر جرائمی چون قتل، سرقت، راهزنی به حداقل رسیده هر چند حتی یک مورد آن نگران کننده است و امنیت عمومی را خدشه دار می کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: هرچند ایجاد شاخص های امنیتی با زور و تحکم و برخورد فیزیکی حل نمی شود اما در برخی مواقع برای رعایت قانون و تامین امنیت مردم به برخورد قاطع نیازمندیم.

وی یادآورشد: برای رفع مشکلات در زمینه حمل و نقل در استان دادگستری آمادگی کامل دارد.

در ادامه رضا میرزاخانی رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای استان گفت: در چند سال گذشته با کمرنگ شدن فعالیت شورای حل اختلاف در زمینه حمل و نقل روبرو بودیم و امروز برای ایجاد نظم و امنیت همچون مصالحه زودهنگام باید شورای حل اختلاف فعالیت خود را ادامه دهد.

علی اکبر سیارمه رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین هم بیان کرد: برقراری نظم و امنیت نیازمند رعایت قانون از سوی همه شرکت های فعال درعرصه حمل و نقل است.

وی گفت: قزوین در شاهراه مواصلاتی قرار گرفته و بیشترین حجم تردد در راههای استان است لذا باید امنیت خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان در این زمینه بخوبی تامین شود.

در پایان اعضاء کارگروه با اهداء لوحی از خدمات رئیس کل دادگستری استان تقدیر کردند.

کد خبر 2849230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha