۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹

معاون استاندار ایلام خبر داد:

تشکیل ۱۰کمیته برای مهیا کردن شرایط میزبانی ایلام از زائران اربعین

تشکیل ۱۰کمیته برای مهیا کردن شرایط میزبانی ایلام از زائران اربعین

ایلام - معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از تشکیل ۱۰ کمیته برای میها کردن شرایط ایلام برای میزبانی از زائران اربعین خبر داد.

حسین کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرز مهران به دلیل وجود امنیت بالا یکی از مهمترین مقصدهای زائران عتبات عالیات در طول سال و به ویژه ایام اربعین است.

وی ادامه داد: برای اربعین سال جاری در استان ایلام مجموع اقدامات گسترده ای در بخشهای مختلف در ۱۰ کیمته در حال اجرایی شدن است که وظیفه این کمیته ها آماده کردن شرایط استان برای اربعین است.

کلانتری بیان داشت: در سال جاری نشستهای مختلفی برای بررسی وضعیت بخشهای مختلف استان و شهرستان مهران برای اربعین سال جاری برگزار شده و در نشستها نقاط قوت و ضعف مورد تحلیل قرار گرفته است.

این مسئول افزود: در حال حاضر اقدامات خوبی در بخش مرز مهران برای آبرسانی، روشنایی و کارهای عمرانی مختلف صورت گرفته که علاوه بر این در بحث بهداشت، تغذیه  و... نیز مجموع اقداماتی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در این زمینه استان ایلام نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری و همکاری مردم و دیگر استانهای کشور برای ایام اربعین است تا خدمات دهی به زوار به نحو مطلوب انجام شود.

کلانتری بیان داشت: هر کمیته تشکل شده شرح وظایفی دارد و باید در طول زمان باقی مانده اقدامات مناسب در راستای آماده کردن شرایط استان برای اربعین فراهم سازد.

وی تصریح کرد: مرز مهران در اربعین سال گذشته میزبان یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بوده و در سال جاری پیش بینی شده بیش از سه میلیون نفر از مرز در این ایام تردد داشته باشند، بنابراین باید شرایط استان برای خدمات دهی به این جمعیت افزایش یابد.

کد خبر 2856796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha