۳ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۲۵

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان:

۳۲ تن فرآورده های خام دامی غیر مجاز در استان سمنان کشف و ضبط شد

۳۲ تن فرآورده های خام دامی غیر مجاز در استان سمنان کشف و ضبط شد

سمنان - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان از کشف و ضبط ۳۲ هزار و ۵۰۲ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر مجاز و فاسد در این استان خبر داد.

حسن هاشم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان با  برنامه ریزی و با همکاری اداره کل دامپزشکی استان سمنان و سایر دستگاه های اجرایی، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی  در ماه مبارک رمضان با تشکیل ۲۱ اکیپ های ثابت و سیار اجرا شده است.

وی گفت: درطی اجرای طرح چهار هزار و ۸۰۰ نفرساعت از تعداد یک هزار و ۹۲۵ واحد تهیه و توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی (شامل کشتارگاه های دام و طیور، مراکز بسته بندی و رستوران های داخل شهری و مراکز عرضه) بازدید کردند که تعداد سه مرکزتعطیل موقت و به ۱۷ مرکز تذکرداده شد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان همچنین از ارجاء چهار واحدمتخلف به مراجع قضایی استان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح توسط بازرسان اداره نظارت بربهداشت عمومی این اداره کل میزان ۳۲ هزار و ۵۰۲ کیلوگرم فرآورده های خام دامی توقیف و از چرخه مصرف خارج شده است.

هاشم زاده نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی را از وظائف اداره کل دامپزشکی و از جمله بسیار پر اهمیت و مهم  برای مصرف کنندگان دانست.

کد خبر 2865162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha