۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۰۱

دامپزشکی شهرستان ری اعلام کرد؛

قطعه‌بندی گوشت در بنگاه معاملات ملکی/نیم تن گوشت ضبط شد

قطعه‌بندی گوشت در بنگاه معاملات ملکی/نیم تن گوشت ضبط شد

یک مقام مسئول در دامپزشکی از شناسایی و تعطیلی مرکز قطعه بندی غیرمجاز در یک واحد صنفی مشاور املاک خبر داد و گفت: در این محل ۴۹۰ کیلو گرم گوشت قرمز کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دامپزشکی استان تهران، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری از شناسایی و تعطیلی مرکز قطعه بندی غیرمجاز در یک واحد صنفی مشاور املاک توسط اداره دامپزشکی این شهرستان خبر داد واظهار داشت: پیرو گزارش‌های رسیده و بازدیدهای نامحسوس به‌عمل آمده، کارشناسان این اداره و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به یک واحد صنفی مراجعه کردند که مشاهده شد در این واحد علیرغم داشتن تابلوی مشاور املاک، عده‌ای سودجو داخل مغازه، در شرایط بسیار نامناسب و غیر بهداشتی اقدام به قطعه بندی گوشت قرمز می‌کنند.

وحید تاویلی اضافه کرد: پس از بازرسی‌های به عمل آمده ۴۹۰ کیلو گرم گوشت قرمز قطعه بندی شده در حالت انجماد زدایی و نامناسب از نظر بهداشتی در واحد مذکور کشف و ضبط شد.

وی افزود :محموله ضبطی بلافاصله به سردخانه مجاز تحت نظارت، جهت نمونه برداری وتعیین تکلیف نهایی انتقال یافت و متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری ادامه داد: توصیه می‌شود واحدهای عرضه فراورده‌های خام دامی، مراکز تهیه غذا و رستوران‌ها، فرآورده‌های مورد استفاده خود را حتما از واحدهای مجاز و شناسنامه‌دار خریداری کنند تا افراد سودجو و تهدید کنندگان بهداشت عمومی امکان عرضه محصولات غیر بهداشتی و آلوده را نداشته باشند.

کد خبر 3818813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha