۴ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۰۴

تکواندو بین المللی کره جنوبی؛

پایان کار نصر با مدال برنز/ذوالقدري و نورمحمدي نمايندگان روز آخر

پایان کار نصر با مدال برنز/ذوالقدري و نورمحمدي نمايندگان روز آخر

در ادامه رقابتهای تکواندو بین المللی کره جنوبی سرگوه تیم ملی کشورمان موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای تکواندو بین المللی کره جنوبی یک نماینده دیگر کشورمان موفق به کسب مدال شد. در مبارزات وزن74- كيلوگرم مردان علیرضا نصرآزاداني با 4 پيروزي و يك شكست مدال برنز اين وزن را به گردن آويخت.

سرگروه تیم ملی کشورمان در نخستين گام در راند طلايي نماينده كره جنوبي را شکست داد و در ادامه و در سه مبارزه متوالی از سد ديگر تكواندوكاران كشور ميزبان گذشت و راهي مرحله نيمه نهايي شد. او براي راهيابي به فينال اين مسابقات بازهم يكي ديگر از تكواندوكاران كره جنوبي را پيش رو داشت كه پس از تساوي در پايان راند سوم، در راند طلايي نتيجه را واگذار كرد و مدال برنز را بدست آورد.

تيم ملي تكواندوي كشورمان امروز، يك نماينده ديگر نيز در اين وزن در اختيار داشت، كه سيد محمد رفيعي پس از دو پيروزي برابر نمايندگان كانادا (9-6) و كره جنوبي (14-8) در راند طلايي به تكواندوكار آذري باخت و از دور رقابت‌ها كنار رفت.

سروش احمدي در وزن 63- كيلوگرم و در گروه B، پس از غیبت نماينده استراليا در مرحله دوم با نتيجه 24 بر 6 از سد "ويليام رودجرس" كانادايي گذشت و در ادامه با شكست 13 بر 4 "ايسلام خانف" قزاق، راهي مرحله يك چهارم نهايي شده بود. وی در مرحله يك چهارم نتيجه را به نماينده كره جنوبي واگذار كرد و از حذف شد. 

در همین وزن ابوالفضل يعقوبي با دو پیروزی برابر حریفانی از کشور میزبان و باخت به "محمد مامادف" از آذربايجان در راند طلايي از دست يابی به مدال بازماند. در وزن 80- کیلوگرم نیز فرزاد عبداللهی با دو پیروزی و یک شکست مقابل نمایندگان میزبان کنار رفت. 

فردا دوشنبه در روز پایانی این مسابقات فرزاد ذوالقدري و مهرداد نورمحمدي در وزن 68- کیلوگرم به دیدار رقیبان می روند.مهرداد نورمحمدي در گروه اول پس از پيكار با نماينده كره جنوبي بازهم يكي ديگر از نمايندگان كشور ميزبان را پيش رو دارد و فرزاد ذوالقدری در آن سوي جدول بايد با نماينده لهستان رقابت كند. ذوالقدری در صورت پيروزي در اين ديدار با برنده ديدار ازبكستان و فيليپين مبارزه خواهد كرد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاكنون در این رقابتها، در وزن 54- کیلوگرم توسط آرمین هادی پور طلایی شده و در وزن 87- کیلوگرم، امید عمیدی مدال نقره گرفته است.

کد خبر 2867833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha