۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۴

توضیح سرپرست تیم وزنه برداری معلولان در خصوص مدال صادق زاده

توضیح سرپرست تیم وزنه برداری معلولان در خصوص مدال صادق زاده

سید علیرضا حسینی گفت علی صادق زاده در بخش آزاد رقابتهای قهرمانی وزنه برداری معلولان به مدال نقره دست پیدا کرده و این در حالی است که در بخش آسیایی، طلایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در رقابت های نوبت بعدازظهر چهارمین روز مسابقات وزنه برداری قزاقستان، علی صادق زاده، نماینده ایران در دسته ۱۰۷ کیلوگرم به نشان طلای بخش آسیا و نشان نقره بخش آزاد دست یافت.

وی در حرکت اول وزنه ۲۲۸ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت دوم نیز وزنه ۲۳۴ کیلوگرم را مهار کرد. صادق زاده در رقابتی تنگاتنگ با حریف آذربایجانی خود،  وزنه ۲۴۲ کیلوگرمی را انتخاب کرد که در حرکت سوم از مهار آن بازماند و عنوان قهرمانی بخش آسیا و نایب قهرمانی بخش آزاد را به دست آورد.

در رقابتهای این دسته، نماینده آذربایجان با رکورد  ۲۴۲ کیلوگرم، ضمن رکورد شکنی به عنوان قهرمانی و نشان طلای بخش آزاد دست یافت و عنوان سوم نیز به نماینده یونان با رکورد ۲۳۳ کیلوگرم رسید. ودر بخش آسیا نیز به ترتیب جمهوری اسلامی ایران، چین و اردن عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

حسینی در این خصوص گفت: توزیع مدال در این مسابقات در دو بخش آزاد و آسیا انجام می شود و از این رو، نماینده کشورمان دو نشان مختلف در این دسته به دست آورده است.

 در آخرین روز رقابتها فردا پنجشنبه نمایندگان سنگین وزن ایران، سیامند رحمان و احمد امین زاده در دسته ۱۰۷+  به مصاف حریفان خواهند رفت.

رقابت های آزاد قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه با حضور نمایندگان ۲۸ کشور از ۴ مرداد ماه در شهر آلماتی آغاز شده و تا ۸ مرداد ماه در جریان خواهد بود.

تیم ملی وزنه برداری معلولان با ترکیب سیامند رحمان، احمد امین زاده، علی صادق زاده، سامان رضی، حامد صلحی پور، مجید فرزین، نادر مرادی و امیر جعفری در این رقابتها شرکت کرده است.

کد خبر 2870401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha