۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳

با شکست مقابل حریفی از بلژیک؛

تیم کیا نایب تورنمنت نروژ قهرمان شد/ رضایی بهترین بازیکن جام

تیم کیا نایب تورنمنت نروژ قهرمان شد/ رضایی بهترین بازیکن جام

تیم فوتبال آکادمی کیا که با اقتدار به فینال تورنمنت نروژ کاپ - ۲۰۱۵، در دیدار نهایی برابر حریفی از بلژیک تن به شکست داد و عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم اول فوتبال آکادمی کیا که با هدایت علی دوستی‌مهر و مهدی مهدوی‌کیا در تورنمنت نروژ کاپ - ۲۰۱۵ شرکت کرده است، عصر امروز جمعه و در فینال این رقابتها برابر تیم «امبلم» نروژ که بازیکنان درشت اندام سود می‌برد، با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی این رقابتها دست یافت.

در این بازی که بیشتر دقایق آن در اختیار بازیکنان تکنیکی تیم آکادمی کیا که حداقل ۲ سال از حریف کوچک‌تر بودند، قرار داشت، بازیکنان بلند قامت حریف در ضد حملات به گل‌های برتری خود دست یافتند. یادگار رستمی تک گل نماینده ایران در این رقابتها را به ثمر رساند.

تیم فوتبال آکادمی کیا

همچنین در پایان تورنمنت نروژ کاپ - ۲۰۱۵، ميثم رضايی از تیم آکادمی کیا به عنوان بهترين بازيكن در رده زير ١٣ سال این جام انتخاب شد. تیم آکادمی کیا در این مسابقات با عملکرد خوب خود موجب شگفتی دیگر تیم‌های شرکت کننده و خبرنگاران کشورهای دیگر قرار گرفت زیرا نفرات این تیم حداقل ۲ سال از بازیکنان تیم‌های دیگر کوچک‌تر بودند.

تیم فوتبال آکادمی کیا که با اقتدار مرحله گروهی را به پایان رسانده بود، در مرحله یک‌هشتم نهایی با ۲۰ گل به پیروزی دست یافت و در مرحله یک‌چهارم نهایی هم با نتیجه ۱۶ بر ۲ مقابل تيم هاسونگات از نروژ پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

این تیم در بازی نیمه‌نهایی و در یک بازی جذاب و دیدنی و درحالیکه دو بار از حریف خود عقب افتاده بود، در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ برنده بازی لقب گرفت و به بازی فینال راه یافت. یادگار رستمی (۲ گل) و میثم رضایی (یک گل) در این بازی به ثمر رساندند.

کد خبر 2871573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha