۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۴

امام جمعه ایلام مطرح کرد:

مشارکت‌های مردمی برای ایام اربعین سازماندهی شود

مشارکت‌های مردمی برای ایام اربعین سازماندهی شود

ایلام - امام جمعه ایلام گفت: مشارکتهای مردمی برای ایام اربعین سازماندهی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی ظهر دوشنبه در نشست کمیته مشارکت های مردم ستاد اربعین در استانداری ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام سال گذشته مهمان نوازی و استقبال بی نظیری برای زائران اربعین حسینی از خود نشان دادند.

وی بیان داشت: برای اربعین سال جاری نیاز است مشارکت های مردم در بخش های مختلف سازماندهی شده باشد تا خدمات رسانی بهتر انجام شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مسئولان باید در کنار مردم نیز در زمینه هماهنگی ها و خدمات رسانی حضوری فعال داشته باشند، افزود: امکانات و زیرساخت های استان باید برای اربعین بیشتر شود چراکه حجم زائر بسیار زیاد است.

وی افزود: مردم استان ایلام در صحنه های مختلف انقلاب و نظام همکاری کرده اند و سال گذشته نیز حرکتی بسیار زیبا در پذیرایی از زوار به صورت خود جوش نشان دادند.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام نیز در این نشست با اشاره به اینکه همه زمینه ها برای حضور و مشارکت مردم در خدمات رسانی به زوار آماده است، افزود: امسال حدود ۱۰ کمیته برای خدمات رسانی به زوار در نظر گرفته شده که یکی از آنها کمیته مشارکت های مردم است.

وی افزود: به همین جهت یک کمیته برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم تشکیل شده که خدمات رسانی به زوار را مطلوب و هدفمندتر خواهد کرد.

استاندار ایلام بیان داشت: زیرساخت های استان ایلام در بخش حمل و نقل، سوخت، جاده، اسکان و ...نیز در حال انجام است که بخشی مهمی از این اقدامات تا قبل از اربعین محقق می شود.

کد خبر 2874277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha