۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰

مسعود زنده روح‌کرمانی به مهر گفت:

انجمن عکاسان به ساختمان شماره ۲ خانه هنرمندان رفت/ سفر به کرمان

انجمن عکاسان به ساختمان شماره ۲ خانه هنرمندان رفت/ سفر به کرمان

رییس انجمن عکاسان ایران از انتقال این انجمن به ساختمان شماره ۲ خانه هنرمندان خبر داد و بیان کرد که انجمن هفته آینده در این ساختمان فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد.

مسعود زنده روح‌کرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دومین سالانه عکس کرمان بیان کرد: این روزها در کرمان مشغول برگزاری این مراسم هستیم و این از جمله برنامه هایی است که انجمن عکس از آن حمایت می کند.

وی ادامه داد: این برنامه از سوم تا پنجم شهریور ماه خواهد بود و همچنین نمایشگاه عکسی به مدت یک ماه در موزه هنرهای صنعتی کرمان برگزار می شود. عکس های بخش نمایشگاهی از عکاسان استان کرمان در ژانر مستند اجتماعی و با موضوع «شهر من» انتخاب شده است.

زنده روح با اشاره به نشست هایی که در طول برگزاری دومین سالانه عکس کرمان برگزار می شود، عنوان کرد: سه پنل نشست تخصصی در زمینه عکاسی مستند اجتماعی، تاریخی و ایده پردازی برگزار خواهد شد و همچنین از استادان عکاسی در تهران دعوت شده است تا درباره عکاسی معاصر سخن بگویند.

دبیر دومین سالانه عکس کرمان با اشاره به چاپ کتابی با عنوان «مجموعه مقالات» اظهار کرد: در این همایش کتابی برای اولین بار در ایران منتشر می شود که مجموعه ای از مقالات در ۲۲۰ صفحه است و ما تاکنون چنین کتابی در زمینه عکاسی مستند و دیگر موضوعات نداشتیم.

رییس انجمن عکاسان ایران در ادامه به فعالیت های انجمن اشاره و عنوان کرد: انجمن عکاسان ایران در طول یک ماه گذشته توافق خوبی با صندوق اعتباری هنر برای بیمه هنرمندان عکاس داشته است و اعضای انجمن های عکاسی برای بیمه و بیمه تکمیلی خود معرفی خواهند شد.

وی همچنین از جابجایی ساختمان انجمن عکاسان خبر داد و گفت: با افتتاح ساختمان شماره ۲ خانه هنرمندان، انجمن عکاسان به این ساختمان انتقال پیدا کرد و امیدواریم واحد انجمن ما در این ساختمان در هفته آینده افتتاح و کار خود را شروع کند. 

زنده روح کرمانی در پایان از دیگر فعالیت های انجمن عکاسان ایران گفت و بیان کرد: به زودی فعالیت برای چهارمین دوره «ده روز با عکاسان» آغاز می شود و ما در ادامه با تمام جشنواره ها و مسابقاتی که در کشور با موضوع عکاسی برگزار می شوند همکاری خواهیم داشت.

کد خبر 2890852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha