۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶

بیت الله عباسپور در خانه ابدی آرام گرفت

بیت الله عباسپور در خانه ابدی آرام گرفت

کرج – مراسم تشییع وخاکسپاری پیکر بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام کشور صبح امروز پنج شنبه در ماهدشت کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم که با استقبال کم نظیر اقشار مختلف مردم، برخی مسئولان استان و طیف وسیعی از قهرمانان پرورش اندام همراه بود این چهره نامدار ورزش کشور در مسیر میدان شهرداری ماهدشت تا میدان آزادگان این شهر به شکل باشکوهی تشییع و در نهایت در امامزاده بی بی سکینه شهر ماهدشت به خاک سپرده شد.

حاشیه های مراسم

حضور کم سابقه مردم از نقاط مختلف کشور موجب شده بود ترافیک سنگینی در معابر منتهی به محل برگزاری مراسم ایجاد شود به نحوی که خیلی از علاقمندان به  بیت الله عباسپور نتوانستند خود را به موقع برسانند و با پارک خودروهای خود در طول مسیر به شکل پیاده به سمت میدان شهرداری ماهدشت حرکت کردند.

علیرغم تلاش مسئولان برگزاری مراسم به علت ازدحام جمعیت  وحضور غیر منتظره مردم  بی نظمی زیادی بر این برنامه حاکم بود به نحوی که خیلی از چهره های نام آشنای ورزش پرورش اندام ، عکاسان و خبرنگاران رسانه های گروهی نتوانستند خود را به پیکر این قهرمان برسانند.

ازدحام جمعیت در هنگام دفن بیت الله عباسپور نیز ادامه داشت به نحوی که این بخش از مراسم نیز در امامزاده بی بی سکینه ماهدشت با مشکلات فراوان به انجام رسید.

مسئولان شهر ماهدشت تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم به کار گرفته بودند وحتی اتوبوس هایی را برای انتقال مردم به محل امامزاده آماده کرده بودند.

گمانه زنی های بسیاری برای میزان استقبال مردم از مراسم تشییع پیکر بیت الله عباسپور وجود داشت اما تخمین زده شده است که بیش از ۳۰ هزار نفر در مراسم تشییع وی حضور داشتند. حد فاصل میدان شهرداری تا میدان آزادگان ماهدشت در دو طرف خیابان مملو از علاقمندان به بیت الله عباسپور بود و به نظر می رسد این آمار به واقعیت ها نزدیک تر است.

جمعی از مسئولان محلی و استانی به همراه ناصر پور علی فرد رییس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی کشور در مراسم تشییع حضور داشتند.

گفتنی است بیت الله عباسپور سه شنبه شب گذشته پس از چند ماه تحمل درد و رنج ناشی از بیماری نادر واسکولیت جان به جان آفرین تسلیم کرد.این قهرمان ارزنده وبا اخلاق ورزش کشور در دوران حضور خود در ورزش پرورش اندام عناوین معتبری را در مسابقات جهانی به دست آورد که اوج آن حضور در مسابقات حرفه ای مستر المپیا بود.

کد خبر 2896985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی مومن آبادی ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
      0 0
      روحت شاد ، پهلوان