۴ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۵۷

پیکر بیت الله عباسپور صبح پنجشنبه در ماهدشت کرج تشییع می‌شود

 پیکر بیت الله عباسپور صبح پنجشنبه در ماهدشت کرج تشییع می‌شود

کرج – رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز گفت: پیکر بیت الله عباسپور قهرمان ارزنده پرورش اندام صبح پنجشنبه پنجم شهریور ماه از میدان مرکزی شهر ماهدشت تشییع می شود.

حمید حیدرخانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: متاسفانه شب گذشته این چهره ارزشمند و با اخلاق ورزش کشورمان پس از چند ماه مبارزه با بیماری نادر واسکولیت دارفانی را وداع گفت و جامعه ورزش از وجود ارزشمند وی محروم شد.

وی افزود: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی که صورت گرفت مقرر شد تشییع پیکر بیت الله عباسپور راس ساعت ۹ صبح از میدان مرکزی شهر ماهدشت آغاز و در امامزاده بی بی سکینه این شهر به خاک سپرده شود.

حیدرخانی با تسلیت این ضایعه بزرگ به خانواده وی و جامعه ورزش کشور به خصوص ورزشکاران پرورش اندام و بدنسازی گفت: بیت الله عباسپور در طول دوران فعالیت ورزشی اش بیش از آنکه به واسطه مدال آوری هایش شهره عام وخاص باشد به دلیل اخلاق نیکو و منش پهلوانی که داشت محبوب مردم بود.

وی در پایان افزود: حضور پرشور مردم در مراسم خاکسپاری این قهرمان فقید نشان می دهد بیت الله عباسپور چه جایگاهی نزد مردم داشت و از همه آحاد مردم و علاقمندان به وی می خواهم با حضورشان در مراسم تشییع، بدرقه ای باشکوه برای این ورزشکار ارزنده ایران اسلامی رقم بزنند. 

خبرگزاری مهر درگذشت این ورزشکار را به جامعه ورزش به ویژه ورزش استان البرز تسلیت می‌گوید و از خداوند منان برای وی علو درجات مسئلت دارد.

کد خبر 2895970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خودمم ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
      0 0
      خدا رحمتش کنه.غم آخر خانوادشون باشه.ما رو هم شریک بدونین تو غم از دست رفتنشون.
    • دو بار مزارش رفتم خیلی دوره هم با مترو IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 0
      روحش شاد