۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز:

پیروزی پرگل مقابل یاسین پیشرو قم حاصل یک برنامه ریزی دقیق بود

پیروزی پرگل مقابل یاسین پیشرو قم حاصل یک برنامه ریزی دقیق بود

البرز - سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: پیروزی پرگل مقابل یاسین پیشرو قم حاصل یک برنامه ریزی دقیق و تلاش مضاعف بازیکنان بود.

رضا فلاح  در گفتگو با مهر اظهار کرد: در ابتدا جا دارد این پیروزی ارزشمند را به مدیران باشگاه و مردم خونگرم البرز تبریک بگویم وامیدوارم این روند ادامه دار باشد.

وی افزود: درحالی برای انجام دیدار خود در هفته هفتم لیگ برتر به قم رفتیم که  در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام داده بودیم و با تحلیل فنی تیم یاسین پیشرو نقاط ضعف و قوت آنها  را شناسایی کرده بودیم.

فلاح  ادامه داد: خوشبختانه آنچه مدنظرمان بود در زمین پیاده شد و بازیکنان مقاومت در یکی از بهترین روزهای خود در لیگ برتر توانستند نتیجه ارزشمندی را رقم بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که تصور کسب این پیروزی پرگل در مقابل تیم مدعی یاسین پیشرو را داشتید گفت: این برد پرگل چیزی از ارزش های نماینده قم در لیگ برتر کم نمی کند آنها پس از دریافت گل اقدام به ۵ نفره کردن تیم خود کردند و همین موضوع باعث زدن گل های بیشتر برای ما شد.

وی با بیان اینکه این پیروزی می تواند روحیه ای دوچندان به شاگردانش برای ادامه مسابقات بدهد گفت: باور کنید در اکثر بازی های گذشته نیز تیم مقاومت با این کیفیت به میدان رفت اما بدشانسی موجب شد به نتیجه دلخواه نرسیم.

فلاح در پایان افزود: من به آینده این تیم بسیار امیدوارم و معتقدم جوانان ما با کسب تجربه در کوران بازی ها ارزش های فنی خود را به نمایش خواهند گذاشت و جایگاه مقاومت در جدول بازی ها بهتر خواهد شد.

تیم فوتسال مقاومت البرز روز جمعه گذشته در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران در شهر قم مقابل یاسین پیشرو به برتری ۸ بر ۲ رسید.

نماینده استان البرز تا پایان هفته هفتم با کسب ۸ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جای گرفته است.

کد خبر 2898008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha