۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۲۶

كشتي قهرمانی نوجوانان جهان - بوسنی؛

آیيني و يزداني فيناليست شدند/ کاوسی و اصغری در رده‌بندی

آیيني و يزداني فيناليست شدند/ کاوسی و اصغری در رده‌بندی

رقابتهای پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز شنبه در شهر سارایوو کشور بوسنی و هرزگوین درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مسابقات مقدماتی امیرمحمد یزدانی و عرفان آیینی در اوزان ۴۲ و ۵۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیرحسین کاوسی و مجتبی اصغری در دیدار رده بندی اوزان ۵۸ و ۶۹ کیلوگرم حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ٤٢ كيلو گرم اميرمحمد يزداني در كشتي نخست خود اسلام ايخاموف از ازبكستان را با نتیجه ٧ بر صفر شکست داد. يزداني در كشتي بعد با دوگان كارا از تركيه رقابت كرد و موفق شد ١١ بر ٩ از سد حريف خود عبور كرده و راهي مرحله نيمه نهايي شود. آزادكار كشورمان در ادامه ايرلازبك نورماخمت از قرقيزستان را با نتيجه ٧ بر ٧ برد و راهي ديدار پاياني شد. يزداني در فينال بايد با ايوان اكونشيني كوف از روسيه رقابت كند.

در وزن ٥٠ كيلوگرم عرفان آيني در دور نخست مسابقات به رقابت با گنادي مارينوف از بلغارستان پرداخت و موفق شد با نتيجه ١٠ بر صفر حريف خود را شكست دهد. آيني در ادامه با آلماز سامان بيكوف از قرقيزستان كشتي گرفت و ١٩ بر ١١ به پيروزي رسيد. آزادكار كشورمان در كشتي ماقبل فينال با پيتر كنستانتينوف از روسيه رقابت كرد و ١٤ بر ١١ به پيروزي رسيد تا فيناليست شود. وی در دیدار پایانی مقابل آنیل از هند قرار می گیرد.

در وزن ٥٨ كيلوگرم اميرحسين كاوسي در دور اول مسابقات با آليكو لوميدزه قهرمان امسال اروپا از گرجستان كشتي گرفت و توانست حريف خود را با حساب ٥ بر صفر شكست دهد. وی در كشتي دوم خود با اوت گونبايار باتسو از مقدونيه رقابت كرد و با حساب ١٠ بر صفر به پيروزي رسيد. كاوسي در ادامه با تولگا تومور اوچيل از مغولستان رقابت كرد و ٧ بر  ٦ پيروز شد و به مرحله نيمه نهايي رسيد. آزادكار ايران در مرحله ما قبل فينال با موتوياما از ژاپن كشتي گرفت و ١٠ بر ٨ شكست خورد و به دیدار رده بندی رفت تا در این دیدار به مصاف کانر از کانادا برود.

در وزن ٦٩ كيلوگرم مجتبي اصغري پس از استراحت در دور اول در دور دوم با جوليان گيبهارد از آلمان رقابت كرد و با نتيجه ٦ بر صفر به پيروزي رسيد. اصغري در دور سوم مسابقات با آناتولي كورول آزادكار اوكراين كشتي گرفت و با حساب ١١ بر صفر به پيروزي رسيد. آزادكار كشورمان در نيمه نهايي با اسماعيل عبدالله يف از آذربايجان كشتي گرفت و ٨ بر ٦ مغلوب شد تا در ادامه براي كسب مدال برنز به مصاف جولاکیدزه از گرجستان برود.

در وزن ٨٥ كيلوگرم ميثم عبدي در دور نخست استراحت كرد و در دور دوم با نايل سي يار از تركيه كشتي گرفت و با نتيجه ١٢ بر ٢ شكست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

کد خبر 2898755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha