۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳

مربی بدنساز تیم فوتبال امید:

همکاری با تیم ایران برای من ارزشمند است

همکاری با تیم ایران برای من ارزشمند است

مربی بدنساز تیم فوتبال امید ایران ضمن ابراز خوشحالی نسبت به همکاری با این تیم گفت: حضور در کادر تیم امید ایران برای من تجربیات ارزشمندی به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مربی بدنساز تیم فوتبال امید ایران در خصوص همکاری با این تیم گفت: واقعا خوشحالم که فرصت همکاری با تیم المپیک ایران را پیدا کردم و این همکاری قطعا تجربه جدید و ارزشمندی برای من خواهد بود. اعضای کادرفنی و بازیکنان استقبال خوبی از من داشتند و به خوبی پذیرای من شدند که حضور من در این تیم و آغاز همکاری ام را بسیار اسان کرد. 

استید که اصلیتی اسکاتلندی دارد، افزود: اردوی تیم المپیک ایران در کمپی فوق‌العاده برپا شده که امکانات خوب و حرفه‌ای در اختیار دارد و خوشبختانه همه چیز برای یک کار با برنامه و حرفه‌ای مهیاست.

مربی بدنساز تیم امید در خصوص وضعیت بازیکنان گفت: بازیکنان حاضر در اردو خیلی با انگیزه و با کیفیت هستند و می‌توان در بهترین سطح ممکن با آنها کار کرد.

وی ادامه داد: می‌دانم که موفقیت در رقابتهای پیش رو و صعود به المپیک ریو چقدر برای فوتبال ایران و تیمی که با آن همکاری دارم اهمیت دارم و قطعا من هم نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا به تیم المپیک ایران کمک کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

استید در خصوص نوع همکاری‌اش با تیم امید گفت: طبق توافقی که با سرمربی تیم آقای خاکپور داشتم قرار شد تا در این اردو همکاری داشته باشیم و در صورت رضایت طرفین این همکاری ادامه داشته باشد.

مربی بدنساز تیم امید که اصالتی اسکاتلندی دارد، دارای مدرک مربیگری حرفه‌ای از کشور اسکاتلند است و در تیم‌های رده‌های مختلف سنی اتریش و استرالیا، تیم‌های باشگاهی استرالیا و قطر و کاونتری انگلیس فعالیت داشته است.

کد خبر 2901525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha