۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶

«قمارباز» برگزیده جشن خانه سینما شد/ کسب ۴ تندیس فیلم کوتاه

«قمارباز» برگزیده جشن خانه سینما شد/ کسب ۴ تندیس فیلم کوتاه

شیراز - فیلم کوتاه «قمارباز» از شیراز به کارگردانی کریم لک‌زاده جوایز چهار گرایش‌ مختلف جشن مستقل فیلم کوتاه هفدهمین جشن خانه سینما را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت داوران انجمن فیلم کوتاه پس از پایان کار داوری و شمارش آرا، نتایج جشن مستقل فیلم کوتاه هفدهمین جشن خانه سینما را اعلام کرد.

در میان نامزدهای بهترین فیلم، قمارباز به کارگردانی کریم لک زاده در کنار آثاری چون کشتارگاه به کارگردانی بهزاد آزادی، روشویی به کارگردانی جابر رمضانی، چله به کارگردانی داود خیام و کودکان ابری به کارگردانی رضا فهیمی توانست تندیس خانه سینما و جوایز بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، تدیون و بهترین فیلمنامه را کسب کند.

فیلم كوتاه «قمارباز» که در بخش‌های بهترین فیلم كوتاه، بهترین كارگردانی، بهترین فیلم‌نامه، بهترین تدوین و بهترین صدا نامزد دریافت جایزه بود از تولیدات سال ۱۳۹۳ انجمن سینمای جوانان شیراز است.

قصه فیلم کوتاه و ۲۰ دقیقه ای قمار باز در روستایی به نام «علیمستان» روایت می شود که در آن قتلی صورت گرفته و در ادامه فیلم برای باز شدن گره قصه وارد ذهن سه قمارباز می شود و از واقعیت به دنیای ذهن آن‌ها می‌رویم.

بهزاد دورانی، حامد نجابت و شهباز عباسی از بازیگران این فیلم هستند و رضا رزم طراح صحنه و لباس، پویان رنجبر به عنوان تصویربردار، پویان شعله ور در مقام تدوینگر، ساسان کاوه به عنوان صدابردار، احمد محمد کرمی دستیار کارگردان و مهدی رشیدی به عنوان تهیه کننده در ساخت این فیلم همکاری داشته اند.

كریم لک زاده پیش از این فیلم های كوتاه موفقی چون جنایت و مكافات، من آبادان رفتم جنگ و ژیلا را كارگردانی كرده است.

این کارگردان فیلم های کوتاه و مستند همچنین جوایز متعددی را از جشنواره های داخلی و خارجی كسب كرده است.

کد خبر 2901681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha