۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۲۸

نماینده تاکستان در مجلس:

اصلاح روند پرداخت یارانه ها جسارت می خواهد/ رفع بیکاری با عزم ملی

اصلاح روند پرداخت یارانه ها جسارت می خواهد/ رفع بیکاری با عزم ملی

قزوین- نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در زمان خود جسارت می خواست امروز هم اصلاح روند پرداخت یارانه و حذف افراد غیر نیازمند جسارت دولت و مجلس است.

به گزارش خبرنگار مهر، رجب رحمانی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری نیازمند عزم ملی و حرکتی همه جانبه است و دولت و مجلس و مردم و بخش خصوصی باید برای حل آن همت کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: ایجاد اشتغال به بودجه و اعتبار نیاز دارد و در شرایطی که ۷۵ میلیون نفر که همه آنها نیازمند نیستند یارانه می گیرند نمی توان امیدوار بود که رفع بیکاری بسرعت انجام شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در زمان خود کار جسورانه ای بود و امروز هم نیازمند اصلاحات است که این اصلاح هم نیازمند شجاعت است.

قزوین

قطع ۱۰ درصد یارانه ها مشکل بیکاری را کاهش می دهد

رحمانی اظهارداشت: اگر ۱۰ درصد یارانه ها قطع شود می توان از محل اعتبارات این بخش اشتغال جوانان را سروسامان داد و با تزریق منابع مالی به بنگاههای کوچک به رفع بیکاری کمک کرد.

وی افزود: بررسی مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد که تنها ۲۵ درصد مشکلات ناشی از تحریم هاست و ۷۵ درصد به مدیریت، بانکها، رفع موانع سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار مربوط می شود.

رحمانی اظهارداشت: تقویت بخش خصوصی در این شرایط ضروری است و مجلس آمادگی کامل دارد برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تلاش لازم را انجام دهد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از همه ظرفیت های استان استفاده کنیم و با عزم ملی و همه جانبه به رفع بیکاری همت کنیم.

کد خبر 2902915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha