۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۴۲

كاراته قهرمانى آسيا - ژاپن؛

حسن بیگی و علیپور حذف شدند

حسن بیگی و علیپور حذف شدند

روز دوم از سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با حذف دو نماینده کشورمان در یوکوهاما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که از روز جمعهع در ژاپن آغاز شده است صبح امروز شنبه دو نماینده ایران به دیدار رقبای خود رفتند که توفیقی در کسب مدال نداشته و از دور مسابقات کنار رفتند. 

در وزن ۷۵-كيلوگرم ابراهيم حسن بيگي ابتدا نماينده عراق را شكست داد، در دومين ديدار برابر حریفی از ازبكستان ۲ بر صفر پيروز شد. وی در سومين مبارزه مقابل کاراته کایی از کویت ۴ بر صفر نتیجه را واگذار کرد. حسن بيگي در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کرد که در اولین دیدار خود مقابل كاراته كاي كشور ميزبان ۷ بر ۵ شكست خورد و از رسيدن به مدال بازماند.

رزيتا عليپور کاراته کای  وزن ۶۱-كيلوگرم بانوان در مبارزه نخست برابر قزاقستان  بازنده تاتامی را ترک کرد و شکست همین کاراته کای قزاق در مبارزه بعدی باعث حذف علیپور از دور مسابقات شد. 

تیم ملی کاراته ایران در روز نخست این رقابتها (جمعه ۱۳ شهریورماه) یک طلا توسط  امیرمهدیزاده در وزن ۶۰- کیلوگرم، ۲ نقره  توسط سعید احمدی در وزن ۶۷- کیلوگرم و سحر کرجی در وزن ۵۰- کیلوگرم بانوان و یک برنز توسط مهران قربانعلی‌پور در کاتای انفرادی کسب کرده است.  مهسا افسانه، رضا روشن و فاطمه چالاکی نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز جمعه ۱۳ شهریورماه با شرکت ۲۸۵ کاراته از ۳۳ کشور در یوکوهامای ژاپن آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت. 

کد خبر 2903431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha