۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵

توسط دامپزشکی:

۱۵۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در تاکستان کشف و ضبط شد

۱۵۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در تاکستان کشف و ضبط شد

تاکستان- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: در بازدید کارشناسان دامپزشکی ۱۵۰ کیلوگرم گوشت چرخ کرده غیرقابل مصرف در یک رستوران کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان یدالله کلهر در این باره گفت: نگهداری گوشت چرخ کرده به دلیل افزایش سطح تماس گوشت از حساسیت بالایی برخوردار است و باید شرایط نگهداری خاصی داشته باشد تا فاسد نشود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان افزود:در بازدیدهای مستمر کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان از مراکز عرضه فراورده های خام دامی گوشت گاو، گوسفند، مرغ و آبزیان در روز دوشنبه حدود ۱۵۰ کیلوگرم گوشت چرخ کرده که به علت شرایط بد نگهداری فاسد شده بود از یک واحد رستوران واقع در بخش خرمدشت کشف شد.

کلهر تصریح کرد: پس از انجام آزمایشات لازم، محموله ضبط شده غیرقابل مصرف تشخیص داده شد و توسط کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان ضبط و معدوم شد.

وی در پایان به عموم مردم توصیه کرد: از خرید گوشت های فاقد مهر و لیبل بهداشتی دامپزشکی خودداری کرده و در هنگام خرید گوشت چرخ کرده از متصدی قصابی درخواست کنند تا گوشت را در حضور مشتری چرخ کنند.

کد خبر 2907725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha